Героїчні образи музики, скульптури (5 клас. Музичне мистецтво)

Тема. Героїчні образи музики, скульптури.

Мета. Виявити спільні та відмінні риси «героїчної» му­зики слов’янського (російського) та західноєв­ропейського (німецького) композиторів — «Бо­гатирської» симфонії О. Бородіна та «Героїчної» симфонії Л. Бетховена. Виявити особливості ві­дображення героїчного в скульптурі Й. Пінзеля. Розвивати відчуття «внутрішнього слуху» та «внутрішнього бачення», виконавські навички. Виховувати інтерес до класичної музики на ге­роїчну тематику, інтерес до симфонічної музи­ки О. Бородіна, Л. Бетховена, почуття мужності, героїзм.

Музичний та візуальний матеріал: Л. Бетховен. Симфонія № 3 «Героїчна» (експо- зиція 1 ч.) — слухання; О. Бородін. Симфонія № 2 «Богатирська» (експозиція 1 ч.) — слухання; Й. Пінзель. Скульптура «Святий Юрій на здибленому коні поражає дракона» (сприймання); М. Гайворонський. «Йде січове військо» (вико­нання); О. Жилінський «Пісенька Джури» (розу­чування).

Тип уроку: урок поглиблення теми; урок-подорож.

Обладнання: музичні інструменти, нотна: дошка, магнітофон (музичний центр, DVD), ілюстрації (Й. Пінзель. | Скульптура «Святий Юрій на здибленому коні по­ражає дракона», В. Васнєцов. «Богатирі»), пор­трети композиторів, художників.

Завантажити: Героїчні образи музики, скульптури (5 клас. Музичне мистецтво) (Розмір: 16.0 KB, Завантажень: 41)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*