Дихальні рухи. Нейрогуморальна регуляція дихальних рухів (8 клас. Біологія)

Тема. Дихальні рухи. Нейрогуморальна регуляція дихальних рухів.

Мета уроку: розглянути механізми дихання і способи його регуляції, дихальні рухи й основні функціональні показники дихальної системи.

Обладнання й матеріали: таблиці «Органи дихання», «Дихальні рухи», модель, яка пояснює механізм вдиху й видиху, кінофільм «Регуляція дихальних рухів», спірометр.

Базові поняття й терміни: дихальні рухи, вдих, видих, дихальний центр, міжреберні м’язи, діафрагма, черевний і грудний типи дихання, дихальні рефлекси, чхання, кашель, життєва ємність легень, дихальний об’єм, додатковий об’єм, резервний об’єм, спірометр.

Концепція уроку

Розглянути дихальні рухи — вдих і видих, показати, як вони здійснюються; підкреслити роль міжреберних м’язів і діафрагми в цих процесах; пояснити, чим відрізняються грудний і черевний типи дихання; розкрити схему регуляції процесів дихання; перелічити й описати основні дихальні рефлекси; розповісти про основні фізіологічні показники дихальної системи і способи їх визначення.

Завантажити: Дихальні рухи. Нейрогуморальна регуляція дихальних рухів (8 клас. Біологія) (Розмір: 115.9 KB, Завантажень: 65)
  

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*