Дихальні рухи. Нейрогуморальна регуляція дихальних рухів (8 клас. Біологія)
Тема: Дихальні рухи. Нейрогуморальна регуляція дихальних рухів
Мета: сформувати в учнів поняття про фізико-хімічні принципи ритмічності дихальних рухів; переконати в єдності нервової та гуморальної регуляції, а також в саморегуляції дихання; розвивати логічне мислення; виховувати бережливе ставлення до власного здоров’я.
Обладнання і матеріали: таблиці, схеми.
Базові поняття і терміни: дихальні рухи, вдих, видих, дихальний центр, діафрагма.
Державні вимоги щодо рівня загальноосвітньої підготовки учнів:
називає:
– етапи дихання;
– органи дихання;
характеризує:
– процеси вдиху і видиху;
-нейрогуморальну регуляцію дихальних рухів;
пояснює:
– вплив навколишнього середовища на дихальну систему;
висловлює судження:
– щодо значення знань про функції та будову дихальної системи для збереження здоров’я.
Тип уроку: комбінований
Завантажити: Дихальні рухи. Нейрогуморальна регуляція дихальних рухів (8 клас. Біологія) (Розмір: 16.1 KB, Завантажень: 157)