Конспекти уроків біології 8 класУсі уроки біологіїФайли

Дихальні рухи. Нейрогуморальна регуляція дихальних рухів (8 клас. Біологія)

Тема: Дихальні рухи. Нейрогуморальна регуляція дихальних рухів

Мета: сформувати  в учнів поняття про фізико-хімічні принципи ритмічності дихальних рухів; переконати в єдності нервової та гуморальної регуляції, а також в саморегуляції дихання; розвивати логічне мислення; виховувати бережливе ставлення до власного здоров’я.

Обладнання і матеріали: таблиці, схеми.

Базові поняття і терміни: дихальні рухи, вдих, видих, дихальний центр, діафрагма.

Державні вимоги щодо рівня загальноосвітньої підготовки учнів:

називає:

– етапи дихання;

– органи дихання;

характеризує:

– процеси вдиху і видиху;

-нейрогуморальну регуляцію дихальних рухів;

пояснює:

– вплив навколишнього середовища на дихальну систему;

висловлює судження:

– щодо значення знань про функції та будову дихальної системи для збереження здоров’я.

Тип уроку: комбінований

Завантажити: Дихальні рухи. Нейрогуморальна регуляція дихальних рухів (8 клас. Біологія) (Розмір: 16.1 KB, Завантажень: 20)
  
Теґи
Back to top button
Close