Будова аналізаторів (8 клас. Біологія)
Тема: Будова аналізаторів.
Мета: розглянути загальну будову сенсорних систем організму людини; розвивати вміння визначати значення в житті людини та при сприйнятті інформації із навколишнього середовища; виховувати бережливе ставлення до власного здоров’я.
Державні вимоги щодо рівня загальноосвітньої підготовки учнів:
Учень/учениця:
називає:
– основні сенсорні системи;
характеризує:
– особливості будови і функції зорової, слухової сенсорних систем;
– сенсорні системи рівноваги, нюху, смаку, руху, дотику, температури, болю;
– процеси сприйняття: світла, кольору, простору, звуку, запаху, смаку, рівноваги тіла;
пояснює:
– роль сенсорних систем у забезпеченні зв’язку організму із зовнішнім середовищем.
встановлює взаємозв’язок:
між будовою і функціями ока, вуха;
розпізнає (на малюнках, муляжах, моделях):
– елементи будови ока, вуха;
застосовує знання для:
– дотримання правил профілактики порушення зору, слуху та попередження захворювань органів зору й слуху;
висловлює судження:
про значення сенсорних систем для забезпечення процесів життєдіяльності організму
Обладнання і матеріали: таблиця «Орган зору», таблиці всіх сенсорних систем організму.
Базові поняття і терміни: зорова, нюхова, смакова, дотикова, слухова системи.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Завантажити: Будова аналізаторів (8 клас. Біологія) (Розмір: 22.2 KB, Завантажень: 35)