Конспекти уроків біології 8 класУсі уроки біологіїФайли

Будова аналізаторів (8 клас. Біологія)

Тема: Будова аналізаторів.

Мета: розглянути загальну будову сенсорних систем організму людини; розвивати вміння визначати значення в житті людини та при сприйнятті  інформації із навколишнього середовища; виховувати бережливе  ставлення до власного здоров’я.

Державні вимоги щодо рівня  загальноосвітньої підготовки учнів:

Учень/учениця:
називає:

– основні сенсорні системи;
характеризує:
– особливості будови і функції зорової, слухової  сенсорних систем;
– сенсорні системи рівноваги, нюху, смаку, руху, дотику, температури, болю;
– процеси сприйняття: світла, кольору, простору, звуку, запаху, смаку, рівноваги тіла;

пояснює:

– роль сенсорних систем у забезпеченні зв’язку організму із зовнішнім середовищем.

встановлює взаємозв’язок:

між будовою і функціями ока, вуха;

розпізнає (на малюнках, муляжах, моделях):

– елементи будови ока, вуха;
застосовує знання для:
– дотримання правил профілактики порушення зору, слуху та попередження захворювань органів зору й слуху;
висловлює судження:

про значення сенсорних систем для забезпечення процесів життєдіяльності організму

Обладнання і матеріали: таблиця «Орган зору», таблиці всіх сенсорних систем організму.

Базові поняття і терміни: зорова, нюхова, смакова, дотикова, слухова системи.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Завантажити: Будова аналізаторів (8 клас. Біологія) (Розмір: 22.2 KB, Завантажень: 24)
  
Теґи
Back to top button
Close