ГоловнеПочаткові класи

Близько 14 % учнів, які завершили здобуття початкової освіти у 2018 р., не володіють базовими математичними знаннями

Питанням математичної компетентності присвячено другу частину звіту моніторингового дослідження початкової школи.

З неї ви дізнаєтеся відповіді на значну кількість запитань, як-от:

  • Що таке математична компетентність і як її вимірювати?
  • На якому рівні математична компетентність сформована в українських четвертокласників?
  • Які чинники впливають на математичну компетентність учнів і як саме?

Відповідаючи на друге запитання, дослідники стверджують, що майже у 18 % учнів — випускників четвертого класу математична компетентність сформована на високому рівні. Ці учні оволоділи математичними поняттями й процедурами, що стосуються змістових розділів «Числа й вирази», «Геометричні фігури й геометричні величини», «Вимірювання», «Робота з даними», здатні застосовувати математичні знання для розв’язування задач, що виходять за межі стандартних й охоплюють не досить відомі, а також нові ситуації та подані у складніших контекстах, і цілеспрямовано працювати з ними; демонструють добре розвинені вміння міркувати й робити висновки, використовуючи інформацію як з одного, так і з кількох джерел. Водночас близько 14 % учнів, які завершили здобуття початкової освіти у 2018 р., не володіють базовими математичними знаннями, тобто ця категорія випускників початкової школи має суттєві проблеми з розв’язуванням найпростіших задач, що стосуються відомих реальних життєвих ситуацій.

Для того, щоб знайти відповіді на інші запитання щодо математичної компетентності четвертокласників, ознайомтеся з Частиною ІІ Звіту про результати першого циклу загальнодержавного моніторингового дослідження якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти» за посиланням.

  
Теґи
Back to top button
Close