Конспекти уроків “Я досліджую світ” 4 класУсі уроки початкова школаФайли
Термометр, різновиди та будова (4 клас. Я досліджую світ)
Автор: Харченко Юлія Дмитрівна
Навчальний заклад: Херсонська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №27 з поглибленим вивченням інформатики та іноземних мов Херсонської міської ради
Термометр, різновиди та будова.
Мета:
- формувати в учнів уявлення про термометр;
- навчати користуватись різними видами термометрів;
- збагачувати словниковий запас учнів відповідно до тематики тижня;
- активізувати пізнавальну діяльність дітей, розвивати самостійне мислення, уяву, доказове мовлення;
- розвивати зв’язне мовлення дітей, пам’ять, увагу, фантазію, дрібну моторику руки, критичне мислення; естететичні смаки, навички вільного спілкування;
- виховувати бажання берегти своє здоров’я.
Очікувані результати учіння:
- звертається, вітається дотримуючись норм мовленнєвого етикету, використовує ввічливі слова;
- об’єднується з іншими дітьми у групу, в пари для спільної діяльності;
- з увагою сприймає усні репліки діалогу, перепитує, уточнює з огляду на ситуацію спілкування;
- уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, шануючи гідність інших;
- описує вияви погіршення свого здоров’я (наприклад, нежить, кашель, чхання), припускає, що могло спричинити захворювання;
- самостійно виконує знайомі технологічні операції з конструкційними матеріалами (використання паперу, ниток, тканини, природного матеріалу, пластиліну, пласких матеріалів; склеювання, складання, зв’язування тощо);
- ріже ножицями по прямій, кривій та ламаній лініях за запропонованим зразком (шаблоном) нитки, папір, картон;
- самостійно дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань (використання клею, інструментів та пристосувань з гострими частинами).
Обладнання: картки для індивідуальної, картон, кольоровий папір, клей, ножиці, склянки з теплою та холодною водою, термометри.