Усеїдні, рослиноїдні, хижі тварини. Ланцюги живлення (3 клас. Природознавство)

Автор: Цапенко Наталія Миколаївна

Навчальний заклад: Полтавська гімназія №17

Тема. Усеїдні, рослиноїдні, хижі тварини. Ланцюги живлення.

Мета: формувати поняття: рослиноїдна тварина, хижа тварина, усеїдна тварина; розвивати вміння розрізняти тварин за способом живлення; поглибити поняття ланцюгу живлення у природі; закріпити вміння складати найпростіші ланцюги живлення; формувати вміння аналізувати об’єкти природи, установлювати взаємозв’язки між ними; виховувати бережливе ставлення до тварин на основі осмислення взаємозв’язків між ними.

Компетентності, що випливають із конкретизованих навчальних цілей:

предметна – учень розрізняє тварин за способом живлення на рослиноїдних, всеїдних та хижих; знає що таке ланцюг живлення; складає найпростіші ланцюги живлення; розуміє значимість охорони тваринного світу для прийдешніх поколінь.;

особистісна- учень оцінює власну роботу на уроці;

соціальна – учень відповідає за власний результат ігрової діяльності.

Обладнання: презентація; картки для групової роботи, картки тварин.

Тип уроку: комбінований, формування і вдосконалення вмінь, навичок та оцінних суджень.

Завантажити: Усеїдні, рослиноїдні, хижі тварини. Ланцюги живлення (3 клас. Природознавство) + Сертифікат (Розмір: 484.1 KB, Завантажень: 106)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*