Бінарний урок у 8 класі ( фізика, інформатика ) Розв’язок задач по темі: «Робота, потужність, енергія в механічних процесах. Команди введення-виведення інформації»

Автори: Дерев’янко Наталія Миколаївна, Дерев’янко Вадим Володимирович

Навчальний заклад: Канівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3

Розв’язок задач по темі: «Робота, потужність, енергія в механічних процесах. Команди введення-виведення інформації»

Завдання уроку (фізика):

  1. Відпрацювання практичних навичок розрахунку роботи,потужності, потенціальної та кінетичної енергій в механічних процесах.
  2. Розвиток навичок рахунку. Удосконалення умінь перекладати текст з однієї форми запису в іншу (задача, сформульована на природній мові і розв’язана, записати і вирішити на мові програмування).
  3. Удосконалення навичок оформлення задач з фізики.

Завдання уроку (інформатика):

  1. Відпрацювання навичок складання програми на мові програмування АВС Паскаль, введення програми, запуску на виконання, перегляду результату.
  2. Розвиток навичок рахунку. Удосконалення умінь перекладати текст з однієї форми запису в іншу (задача, сформульована на природній мові і розв’язана, записати і вирішити на мові програмування).
  3. Формування культури програмування – єдиного стилю запису програми, тобто запису програми таким чином, щоб вона була зрозуміла і зручна для читання іншим користувачам.
  4. Підвищення мотивації учнів за рахунок інтеграції з іншими предметами.

Компетенції, що формуються на уроці:

  1. Інформаційна компетенція: вміння самостійно інтерпретувати і аналізувати отриману інформацію з позиції розв’язуваної задачі; вміння представляти інформацію в різних формах;

– Інформаційно-технологічна компетенція: готовність користувача відтворювати, удосконалювати засоби і способи отримання і відтворення інформації в електронному вигляді, користуватися сучасними комп’ютерними технологіями.

  1. Проблемна компетенція: вміння знаходити альтернативні шляхи і засоби вирішення завдань, в тому числі оцінювати необхідність і масштаби залучення зовнішніх ресурсів; в разі появи ускладнень формулювати, осмислювати їх і приймати рішення про вибір інших шляхів і засобів.
  2. Комунікативна компетенція: слухати співрозмовника, проявляючи пошану і терпимість до чужої думки; висловлювати, аргументувати і в культурній формі відстоювати власну думку; стимулювати співрозмовника до продовження спілкування;
  3. Кооперативна компетенція: Знаходити партнерів для співпраці і об’єднуватися з ними в групи; здійснювати колективне цілепокладання і планування; розподіляти завдання і ролі між учасниками групи;

Тип уроку:  урок закріплення знань.

Матеріальне забезпечення:

– Середовище програмування АВС Паскаль;

– роздатковий матеріал;

– комп’ютери;

– робочі зошити.

Етапи уроку:

  1. Перевірка домашнього завдання.
  2. Повторення вивченого.
  3. Рішення розрахункових завдань.
  4. Контроль.
  5. Підведення підсумків уроку.
  6. Інструктаж по домашньому завданню.
Завантажити: Бінарний урок у 8 класі ( фізика, інформатика ) Розв’язок задач по темі: «Робота, потужність, енергія в механічних процесах. Команди введення-виведення інформації» + Сертифікат (Розмір: 341.5 KB, Завантажень: 129)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*