Основні положення МКТ та її дослідне обґрунтування (10 клас. Фізика)
Автор: Гасіліна Наталія Михайлівна
Навчальний заклад: Державно-професійний навчальний заклад”Сумський центр професійно-технічної освіти”
Тема: Основні положення МКТ та її дослідне обґрунтування.
Мета:
Навчальна: Поглибити та конкретизувати уявлення учнів про молекулярно-кінетичну теорію (МКТ) будови речовини. Розкрити наукове та світоглядне значення молекулярних явищ (броунівського руху та дифузії).
Розвивальна: розвивати світогляд через розкриття форм руху матерії, роль наукових теорій у пізнаваності явищ природи і можливості їх використання.
Виховна: виховувати самостійність мислення, посилити почуття взаємної відповідальності, формувати ідею про можливість збереження природних ресурсів.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Методи навчання: словесні (пояснення, бесіда), наочні (демонстрація, робота зі слайдами), логічні (висновки, підсумки).
Міжпредметні зв’язки: Хімія, математика, інформатика, технологія приготування їжі.
Наочність: колби, фарби, манка, горох, мультимедійний комплекс.
Демонстрації: досліди з дифузією, моделювання явища дифузії та броунівського руху
Очікуванні результати: після даного уроку учні зможуть назвати творців молекулярно-кінетичної теорії будови речовини; пояснити у чому полягає суть молекулярно-кінетичної теорії; знатимуть основні положення молекулярно-кінетичної теорії будови речовини; здатні навести приклади дослідного обґрунтування положень молекулярно-кінетичної теорії будови речовини та її практичне застосування.