Будова еритроцитів транспортування газів кров’ю (8 клас. Біологія)
Автор: Вовк Тетяна Володимирівна
Навальний заклад: Чорноморський ЗСО
Тема: Будова еритроцитів транспортування газів кров’ю
Мета: 1. Навчальна:
- Формування поняття про еритроцити, як формені елементи крові;
- формування поняття про взаємозв’язок біологічних явищ з математичними діями.
- Розвивальна:
- Розвиток логічного мислення;
- розвиток вміння пошуку причинно-наслідкових зв’язків;
- розвиток комунікативної компетентності;
- розвиток вміння роботи з різними джерелами інформації;
- розвиток вміння працювати з лабораторним обладнанням;
- Виховна:
- формування інтересу до вивчення біології;
- формування здорового способу життя;
- профорієнтація;
- розширення кругозору учнів.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування практичних умінь і навичок.
Форма уроку: комбінований
Методи і методичні прийоми:
1. Інформаційно- рецептивний:
а) словесний: розповідь-пояснення, опис, бесіда, робота з підручником.
б) наочний: ілюстрація, демонстрація.
Прийоми навчання: виклад інформації, пояснення, активізація уваги та мислення, одержання з тексту та ілюстрацій нових знань, робота з роздатковим матеріалом.
2. Репродуктивний.
Прийоми навчання: подання матеріалу в готовому вигляді, конкретизація і закріплення вже набутих знань.
3. Проблемно – пошуковий: постановка проблемного питання.
Прийоми навчання: постановка взаємопов’язаних проблемних запитань, активізація уваги та мислення.
4. Візуальний: складання схем.
5. Сугестивний: застосування різних видів мистецтва.
6. Релаксопедичний: психологічне розвантаження.
Міжпредметні зв ́язки: зоологія, історія, медицина.
Матеріали та обладнання: схеми, малюнки, таблиці, дошка.
Основні поняття та терміни: внутрішнє рідке середовище організму, кров, лімфа, гомеостаз, тканинна рідина, формені елементи крові.