Позаурочна робота у початковій школіУсі уроки початкова школаФайли
Міжпредметний проект «Рідна домівка, рідна сім’я – тут виростає доля моя» (3 клас)
Автор: Бурлака Світлана Михайлівна
Навчальний заклад: Баштанківський НВК “ЗШ І – ІІ ст. – ДНЗ”
Міжпредметний проект «Рідна домівка, рідна сім’я -тут виростає доля моя»
І. Визначення теми і завдань проекту.
Ключове питання.
Що тобі відомо про твій рід?
Тематичні питання.
- Зв’язок між словами «родина», «рід», «народ»
- Родовідне дерево
- Герб твоєї родини
- Доповнення читацького досвіду
- Скарбниця народної мудрості
Змістові питання .
- Що тобі відомо про твою родину?
- Яких звичаїв, традицій дотримується твоя родина?
- Як прислів’я, приказки ти знаєш про рід, родину?
- Хвилинки поезії
- Створення власної книжки
Навчальні предмети: українське читання, українська мова, Я у світі, основи здоров’я.
Стислий опис.
Проект для учнів початкової школи (3 клас).
Учні на уроках та в позаурочний час досліджують, вирішують питання, пов’язані з темою проекту.
- Створюють родовідне дерево
- Опрацьовують літературу. Результати представляють у вигляд публікацій.
- Готують хвилинку поезії .
Навальні цілі та очікувані результати навчання.
- Учні вчаться виділяти, аналізувати, синтезувати потрібний матеріал.
- Удосконалюють навики усного та писемного мовлення.
- Розвивають навики роботи в груп.
- Підготовка та створення презентацій розвиває в учнів такі уміння та навички: усний виступ перед аудиторією, вміння стисло формулювати свою думку; використання різних мультимедійних засобів і можливостей (зображення, звукозаписи, відео файли, гіперпосилання на інші веб – сайти або файли).
- Підготовка та створення публікацій розвиває в учнів такі уміння та навички: використання нових речень, розрахованих на читання однією людиною; комбінування тексту і зображень (схем, графіків і діаграм); періодичне висвітлення процесу та результатів досліджень; творчі роботи учнів.
- Учні вчаться правильно планувати свій час виконувати роботу згідно критеріям та вимогам до проекту.
- Удосконалюють навики з орфографії та пунктуації.
- При заповнені дидактичних матеріалів учні, аналізуючи результати проведеного проекту, розвивають розумові навички.