Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові (5 клас. Українська мова)

Автор: Щербань Марія Миколаївна

Навчальний заклад: Херсонська спеціалізована школа І – ІІІ ступенів № 52 з поглибленим вивченням української мови

Тема: Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові.

Мета: формувати вміння розпізнавати пряму мову та слова автора, які її супроводжують; правильно інтонувати речення з прямою мовою, розставляти розділові знаки в реченнях  із прямою мовою, обґрунтовуючи їх уживання за  допомогою відповідних правил пунктуації;  удосконалювати навички роботи з таблицею та з підручником; розвивати культуру усного й писемного мовлення,  логічне мислення, емоції, пам’ять, самостійність суджень, вміння узагальнювати; виховувати кращі моральні якості людини.

Цілі (очікувані результати). Після уроку учні зможуть:

  • давати визначення понять «пряма мова», «слова автора»,
  • пояснювати правила розстановки розділових знаків при прямій мові;
  • інтонаційно виразно читати різні види речень за метою висловлювання з прямою мовою;
  • самостійно аналізувати текст за опорними питаннями.

Методи, прийоми і форми роботи: гра «Мовчанка», лінгвістична казка, робота з підручником, робота біля дошки, робота з карткою уроку,  прийом створення проблемної ситуації, бесіда, самостійна робота.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.

Обладнання:  підручник, роздруковані  текстів,  , мультимедійна дошка, мультимедійна презентація.

Внутрішньопредметні зв’язки: синтаксис (текст), пунктуація, лексикологія, орфографія, орфоепія.

Міжпредметні зв’язки: література, етика.

Конспекти української мови на сайті “Шкільне життя”

Завантажити: Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові (5 клас. Українська мова) + Сертифікат (Розмір: 339.1 KB, Завантажень: 449)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*