Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові (5 клас. Українська мова)
Автор: Щербань Марія Миколаївна
Навчальний заклад: Херсонська спеціалізована школа І – ІІІ ступенів № 52 з поглибленим вивченням української мови
Тема: Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові.
Мета: формувати вміння розпізнавати пряму мову та слова автора, які її супроводжують; правильно інтонувати речення з прямою мовою, розставляти розділові знаки в реченнях із прямою мовою, обґрунтовуючи їх уживання за допомогою відповідних правил пунктуації; удосконалювати навички роботи з таблицею та з підручником; розвивати культуру усного й писемного мовлення, логічне мислення, емоції, пам’ять, самостійність суджень, вміння узагальнювати; виховувати кращі моральні якості людини.
Цілі (очікувані результати). Після уроку учні зможуть:
- давати визначення понять «пряма мова», «слова автора»,
- пояснювати правила розстановки розділових знаків при прямій мові;
- інтонаційно виразно читати різні види речень за метою висловлювання з прямою мовою;
- самостійно аналізувати текст за опорними питаннями.
Методи, прийоми і форми роботи: гра «Мовчанка», лінгвістична казка, робота з підручником, робота біля дошки, робота з карткою уроку, прийом створення проблемної ситуації, бесіда, самостійна робота.
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
Обладнання: підручник, роздруковані текстів, , мультимедійна дошка, мультимедійна презентація.
Внутрішньопредметні зв’язки: синтаксис (текст), пунктуація, лексикологія, орфографія, орфоепія.
Міжпредметні зв’язки: література, етика.
Конспекти української мови на сайті “Шкільне життя”
Завантажити: Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові (5 клас. Українська мова) + Сертифікат (Розмір: 339.1 KB, Завантажень: 1416)