Велич науки та знань як провідний пафос творів Ж.Верна (6 клас. Зарубіжна література)

Автор: Гунбіна Світлана Іванівна

Навчальний заклад: КУ Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №27 м.Суми Сумської області

Тема. Велич науки та знань як провідний пафос творів Ж.Верна.

Мета: розкрити ідею звеличення науки й знань в романі; розвивати зв’язне мовлення учнів; формувати цілісний науковий світогляд учнів; виховувати в них допитливість, бажання пізнавати світ, навчатися та читати книги.

Тип уроку: урок поглибленої роботи над текстом

Очікувані результати: учні:

– ілюструють прикладами з твору ідею возвеличення науки та знань;

– висловлюють власні думки щодо пафосу роману.

Ключові компетентності:

  • Розуміння учнями літератури як невід`ємної частини національної і світової художньої культури;
  • Усвідомлення специфіки літератури як мистецтва слова, її гуманістичного потенціалу і місця в системі інших видів мистецтва;
  • Знання літературних творів, обов’язкових для вивчення, ключових етапів і явищ літературного процесу, основних світоглядних позицій видатних письменників, усвідомлення їхнього внеску в скарбницю світової культури;
  • Оволодіння основними літературознавчими поняттями й застосування їх у процесі аналізу та інтерпретації творів;
  • Формування якостей творчого читача та розвиток читацького досвіду;
  • Уміння і навички створення усних і письмових робіт різних жанрів.

Обладнання: ілюстровані картки , ілюстрований матеріал , «Рослини та тварини Африки»,  ілюстрації до роману, картки для роботи за варіантами, географічна карта півкуль, поробка – повітряна куля.

Завантажити: Велич науки та знань як провідний пафос творів Ж.Верна (6 клас. Зарубіжна література) + Сертифікат (Розмір: 909.9 KB, Завантажень: 107)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*