Велич науки та знань як провідний пафос творів Ж.Верна (6 клас. Зарубіжна література)
Автор: Гунбіна Світлана Іванівна
Навчальний заклад: КУ Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №27 м.Суми Сумської області
Тема. Велич науки та знань як провідний пафос творів Ж.Верна.
Мета: розкрити ідею звеличення науки й знань в романі; розвивати зв’язне мовлення учнів; формувати цілісний науковий світогляд учнів; виховувати в них допитливість, бажання пізнавати світ, навчатися та читати книги.
Тип уроку: урок поглибленої роботи над текстом
Очікувані результати: учні:
– ілюструють прикладами з твору ідею возвеличення науки та знань;
– висловлюють власні думки щодо пафосу роману.
Ключові компетентності:
- Розуміння учнями літератури як невід`ємної частини національної і світової художньої культури;
- Усвідомлення специфіки літератури як мистецтва слова, її гуманістичного потенціалу і місця в системі інших видів мистецтва;
- Знання літературних творів, обов’язкових для вивчення, ключових етапів і явищ літературного процесу, основних світоглядних позицій видатних письменників, усвідомлення їхнього внеску в скарбницю світової культури;
- Оволодіння основними літературознавчими поняттями й застосування їх у процесі аналізу та інтерпретації творів;
- Формування якостей творчого читача та розвиток читацького досвіду;
- Уміння і навички створення усних і письмових робіт різних жанрів.
Обладнання: ілюстровані картки , ілюстрований матеріал , «Рослини та тварини Африки», ілюстрації до роману, картки для роботи за варіантами, географічна карта півкуль, поробка – повітряна куля.
Завантажити: Велич науки та знань як провідний пафос творів Ж.Верна (6 клас. Зарубіжна література) + Сертифікат (Розмір: 909.9 KB, Завантажень: 203)