Ігрові методи навчання на уроках біології

Автор: Шимко Лариса Петрівна

Навчальний заклад: Боярський навчально-виховний комплекс “Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів”

Ігрові методи навчання на уроках біології

Анотація

…Поставити справу так, щоб усе, що підлягало

вивченню, вивчалося: легко, швидко, ґрунтовно.

Я. А. Коменський

Ви тримаєте в руках посібник, який стане вашим добрим помічником і товаришем. На його сторінках ви ознайомитесь з педагогічними методиками та формами навчання на уроках біології.

В наш час існує більше 250 освітніх технологій, які передбачають використання сукупності наукових прийомів, методів, що дозволяють учителю застосовувати свої знання і вміння для організації цілеспрямованої, творчої, захоплюючої роботи учнів. Добре продуманий і правильно побудований урок дає добрі результати. Завдання вчителя біології – використовуючи весь свій запас знань, умінь та життєвий досвід, прищеплювати учням інтерес до предмета. При вивченні біології важливо навчитись використовувати елементарні теоретичні знання в життєвих ситуаціях.

Протягом останніх років в характері біологічної освіти відбулися суттєві зміни. На сам перед це орієнтація на активне засвоєння учнями способів пізнавальної діяльності, адаптація освітнього процесу до запитів

і потреб особистості, інноваційність навчання.

Підвищення ефективності навчання безпосередньо залежить від доцільності добору і використання різноманітних, найбільш адекватних навчальній темі методів навчання, а також від активізації всього навчального процесу. Вибір методів навчання зумовлений цілями навчання, змістом навчального матеріалу та специфікою предметної області, темпом та терміном процесу навчання, стилем навчання та рівнем підготовки та педагогічної майстерності вчителя, дидактичним та матеріально-технічним забезпеченням процесу навчання, рівнем підготовки учнів. Кожен з методів навчання має певні переваги і недоліки. Ефективність їх застосування визначається специфікою конкретного процесу навчання. Учитель повинен самостійно прийняти рішення про використання того чи іншого методу на основі свого власного досвіду, врахування особливостей учнівської аудиторії з метою максимальної ефективності процесу навчання.

Можна сформулювати кредо інтерактивного навчання, дещо змінивши слова великого китайського педагога Конфуція:

Те, що я чую, я забуваю.
Те, що я бачу і чую, я трохи пам’ятаю.
Те, що я чую, бачу й обговорюю, я починаю розуміти.
Коли я чую, бачу обговорюю й роблю, я набуваю знань і навичок.
Коли я передаю знання іншим, я стаю майстром.

Даний посібник слугуватиме напрацюванню навчальних навичок педагогів, які приділяють серйозну увагу вивченню біології.

Завантажити: Ігрові методи навчання на уроках біології + Сертифікат (Розмір: 471.7 KB, Завантажень: 372)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*