Незвичайна дружба. Григір Тютюнник «Ласочка» (4 клас. Літературне читання)

Автор: Самарська Надія Миколаївна

Навчальний заклад: Шатівський навчально-виховний комплекс Лозівської районної ради Харківської області

Тема. Незвичайна дружба. Григір Тютюнник «Ласочка»

Мета. Ознайомити учнів з життєвим і творчим шляхом Григора Тютюнника, оповіданням «Ласочка»; розкрити причинно – наслідкові зв’язки   дружніх стосунків людини і звіра, вчити із розумінням ставитися до «братів наших менших»; удосконалювати навички виразного і свідомого читання; формувати вміння аналізувати, узагальнювати, робити висновки з прочитаного; розвивати творчу літературну діяльності школярів, увагу, уяву, зв’язне мовлення учнів; виховувати спостережливість, чуйність, любов до тварин.

Обладнання: ілюстрації до тексту; портрет Г. Тютюнника; виставка збірок оповідань для дітей  «Ласочка», « Лісова сторожка», « Степова казка»; іграшковий мікрофон; музичний супровід до фізкультхвилинки; «Літературне читання» підручник для 4 класу, Київ « Освіта» 2016

Тип уроку. Вивчення художнього твору: урок – телепередача

Завантажити: Незвичайна дружба. Григір Тютюнник «Ласочка» (4 клас. Літературне читання) + Сертифікат (Розмір: 355.8 KB, Завантажень: 150)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*