Особистісна самоідентифікація українця і розв’язання проблем захисту Вітчизни (проблематика кіноповісті «Україна в огні» О.Довженка) (11 клас. Українська література)

Автор: Рущинська Алла Дмитрівна

Навчальний заклад: Краматорська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 10 з профільним навчанням Краматорської міської ради

Особистісна самоідентифікація українця  і розв’язання проблем  захисту Вітчизни

(проблематика кіноповісті  «Україна в огні» О.Довженка)

Урок української літератури

Мета:

  • Ознайомити учнів з ідейно-художнім змістом кіноповісті «Україна в огні», висвітлити порушені в творі Олександра Довженка проблеми.
  • Удосконалювати навички аналізу твору, систематизувати, узагальнювати.
  • Розвивати вміння працювати з цитатним матеріалом, додатковою літературою.
  • Удосконалювати вміння старшокласників створювати власне зв’язне висловлювання, підсумовувати й узагальнювати;
  • Виховувати інтерес до історичного минулого Батьківщини, поваги до людини – захисника рідного краю, почуття патріотизму, розуміння страждань, які довелося пережити нашому народові під час воєнного лихоліття.
  • Навчати учнів бути духовно сильними людьми із чіткою власною позицією яскравої особистості.
  • Культивувати пам’ять про героїчні й трагічні сторінки історії України в роки ІІ Світової війни.
Завантажити: Особистісна самоідентифікація українця і розв’язання проблем захисту Вітчизни (проблематика кіноповісті «Україна в огні» О.Довженка) (11 клас. Українська література) + Сертифікат (Розмір: 366.3 KB, Завантажень: 62)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*