Інтелектуально-пізнавальна гра «Веселі інформатики» (5 клас) + Презентація

Автор: Крестьянінова Тетяна Олегівна

Навчальний заклад: Комунальний заклад “Середня загальноосвітня школа №34” Кам’янської міської ради

Інтелектуально-пізнавальна гра «Веселі інформатики»

Мета заходу:

навчальна:

сприяти підвищенню навчальної мотивації учнів; створити умови для повторення і закріплення програмного матеріалу, використовуючи ігрову ситуацію;

розвиваюча:

сприяти розвитку пізнавального інтересу, творчій активності учнів, розширенню кругозору, формуванню інформаційної культури учнів; сприяти розвитку навичок чіткого викладу своїх думок, умінню моделювати ситуацію;

виховна:

сприяти вихованню поваги до суперника, уміння гідно вести суперечку; допомогти учням виявити стійкість, волю до перемоги, винахідливість, уміння працювати в команді.

Форма проведення заходу: змагання.

Матеріальне забезпечення: комп’ютер, проектор, мультимедійна презентація, картки з завданнями конкурсів; програми: клавіатурний тренажер, текстовий процесор Microsoft Word, ноутбук; призи, грамоти;

Місце проведення: комп’ютерний клас.

Правила заходу:

  • для проведення турніру потрібно 2 команди по 5 учасників;
  • захід проводиться у 8 турів — «Рух по зупинках», що при умові правильного виконання оцінюються в певну кількість балів;
  • кожний бал — крок до фінішу;
  • команда, яка набере більшу кількість балів оголошується переможцем турніру.

ПІДГОТОВЧИЙ ЕТАП

Вчитель разом із учнями  готують:

  1. Ребуси, кросворд для конкурсів;
  2. Картки з роздатковим матеріалом;
  3. Електронну таблицю для підрахунку балів.
  4. Презентацію.
Завантажити: Інтелектуально-пізнавальна гра «Веселі інформатики» (5 клас) + Презентація + Сертифікат (Розмір: 2.8 MB, Завантажень: 314)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*