Урок-подорож країною Іменник (6 клас. Українська мова)

Автор: Коваль Ірина Олександрівна

Навчальний заклад: Комунальна установа Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 імені Героя України Олександра Аніщенка Сумської міської ради

Тема.  Іменник як самостійна, незалежна країна. Її  значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Мешканці – істоти, неістоти, загальні та власні, конкретні й абстрактні.

Мета: вирушити у подорож країною Іменник, повторити й поглибити знання про неї, як самостійну незалежну державу, її значення, морфологічні ознаки та синтаксичну роль.

Завдання подорожі:

– формувати вміння  учнів знаходити країну Іменник на карті світу, визначати її морфологічні ознаки, синтаксичну роль;

– повторити відомості про мешканців країни – назви істот та неістот, власні та загальні;

– розвивати орфографічні вміння й навички;

– сприяти розвитку комунікативних умінь подорожуючих, збагаченню їх словникового запасу;

виховувати любов та пошану до рідного слова.

Методи:

–  пояснювально-ілюстративні (розповідь, бесіда, пояснення);

–  інструктивно-репродуктивні (робота з  таблицею);

– дослідницький (робота з картками та пошук самостійних рішень на    поставлені завдання).

Література:

  1. Укр. мова: підруч. для 6 кл. загальноосвіт. навч. закл./ О.В.Заболотний, В.В.Заболотний.- К.: Генеза, 2014.- 256с.

Обладнання: комп’ютер, підручник, мультимедійна презентація, таблиця «Іменник як самостійна, незалежна держава»,  роздатковий матеріал (картки із завданнями ).

Тип уроку: урок- подорож.

Завантажити: Урок-подорож країною Іменник (6 клас. Українська мова) + Сертифікат (Розмір: 333.8 KB, Завантажень: 103)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*