Урок-подорож країною Іменник (6 клас. Українська мова)
Автор: Коваль Ірина Олександрівна
Навчальний заклад: Комунальна установа Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 імені Героя України Олександра Аніщенка Сумської міської ради
Тема. Іменник як самостійна, незалежна країна. Її значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Мешканці – істоти, неістоти, загальні та власні, конкретні й абстрактні.
Мета: вирушити у подорож країною Іменник, повторити й поглибити знання про неї, як самостійну незалежну державу, її значення, морфологічні ознаки та синтаксичну роль.
Завдання подорожі:
– формувати вміння учнів знаходити країну Іменник на карті світу, визначати її морфологічні ознаки, синтаксичну роль;
– повторити відомості про мешканців країни – назви істот та неістот, власні та загальні;
– розвивати орфографічні вміння й навички;
– сприяти розвитку комунікативних умінь подорожуючих, збагаченню їх словникового запасу;
виховувати любов та пошану до рідного слова.
Методи:
– пояснювально-ілюстративні (розповідь, бесіда, пояснення);
– інструктивно-репродуктивні (робота з таблицею);
– дослідницький (робота з картками та пошук самостійних рішень на поставлені завдання).
Література:
- Укр. мова: підруч. для 6 кл. загальноосвіт. навч. закл./ О.В.Заболотний, В.В.Заболотний.- К.: Генеза, 2014.- 256с.
Обладнання: комп’ютер, підручник, мультимедійна презентація, таблиця «Іменник як самостійна, незалежна держава», роздатковий матеріал (картки із завданнями ).
Тип уроку: урок- подорож.
Завантажити: Урок-подорож країною Іменник (6 клас. Українська мова) + Сертифікат (Розмір: 333.8 KB, Завантажень: 367)