Основні історичні чергування голосних при словозміні та словотворенні, їх функції (5 клас. Українська мова)
Автор: Лихошапка Оксана Петрівна
Навчальний заклад: Комунальний заклад Березівської сільської ради “Слоутський навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, дошкільний навчальний заклад “Волошка””
Тема: Основні історичні чергування голосних при словозміні та словотворенні, їх функції.
Соціокультурна тема: Горить свіча пам’яті про них…
Мета навчальна: повторити та систематизувати знання десятикласників про чергування голосних при словозміні та словотворенні, їх функції; формувати вміння правильно писати та вимовляти слова з вивченими орфограмами; удосконалювати пунктуаційну та орфографічну грамотність;
розвивальна: розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення, спостережливість, вміння в учнів адекватно аналізувати історичні факти, навички виразного читання; збагачувати словниковий запас учнів; вдосконалювати навички зв’язного мовлення;
виховна: допомогти учням усвідомити трагедію українського народу у 1933 році та зацікавити їх пошуком краєзнавчого матеріалу про Голодомор у нашому краї; виховувати шану до жерв Голодомору, пам’яток культури їм, почуття національної свідомості, відповідальності перед Батьківщиною, справжніх патріотів нашої держави.
Тип уроку: урок формування практичних умінь і навичок.
Обладнання: роздавальний матеріал, таблиця «Типи чергувань», картки із завданням, хлібина на вишитому рушникові, свіча, букет квітів, перев’язаний чорною стрічкою, ТЗН, касета з музичними матеріалами та відеозапис розповідей старожилів нашого села про голодомор.
Завантажити: Основні історичні чергування голосних при словозміні та словотворенні, їх функції (5 клас. Українська мова) + Сертифікат (Розмір: 380.9 KB, Завантажень: 146)