Використання ігрових технологій у корекційно – виховній роботі з учнями з особливими освітніми потребами як засіб формування соціально активної особистості
Автор: Гащенко Галина Володимирівна
Навчальний заклад: Парасковіївська спеціальна школа №40
Використання ігрових технологій у корекційно – виховній роботі з учнями з особливими освітніми потребами як засіб формування соціально активної особистості
Корекційно–виховна робота у спеціальній школі спрямована на соціалізацію дітей, підготовку та адаптацію до сучасного життя, засвоєння соціального досвіду та усвідомлення себе як особистості. Одними з ефективних методів корекційно–виховної роботи є ігрові технології, що створюють умови для залучення кожного вихованця до активної пізнавальної діяльності. Виховання в грі здійснюється за допомогою власної діяльності та досвіду учня. Під час гри діти не тільки навчаються самі а й навчають один одного, оцінюють людські якості, вчаться відстоювати свої інтереси та розв’язувати проблеми.
Завантажити: Використання ігрових технологій у корекційно – виховній роботі з учнями з особливими освітніми потребами як засіб формування соціально активної особистості + Сертифікат (Розмір: 2.6 MB, Завантажень: 100)