Іван Багряний. «Тигролови» як український пригодницький роман. Проблема свободи й боротьби за визволення (11 клас. Українська література)
Автор: Антипова Ольга Володимирівна
Навчальний заклад: Краматорська загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів №10 з профільним навчанням Краматорської міської ради Донецької області
Тема: Іван Багряний. «Тигролови» як український пригодницький роман. Проблема свободи й боротьби за визволення.
Мета – навчальна: проаналізувати твір І. Багряного «Тигролови» як український пригодницький роман; учити учнів інтерпретувати зміст твору, висловлювати свою думку щодо поставлених проблем свободи й боротьби за визволення.
Мета – розвиваюча: розвивати вміння визначати новизну проблематики твору, удосконалювати навички інтерпретації тексту, добирати цитати, давати повну відповідь на поставленні запитання, визначати аспекти проблематики, які актуальні і сьогодні, творчо вдосконалювати мовлення, пояснювати розуміння назви твору.
Мета – виховна: виховувати усвідомлення значення свободи для духовного розвитку людини, інтерес до історичного минулого рідної Батьківщини.
Тип уроку: комбінований.
Міжпредметні зв’язки: теорія літератури, мистецтво, українська мова, історія.
Методичне забезпечення:
- роман І. Багряного «Тигролови»;
- підручник для одинадцятого класу за загальною редакцією
- Г.Ф. Семенюка;
- портрет І. Багряного;
- копія картини Василя Касіяна «Українка».