Іван Багряний. «Тигролови» як український пригодницький роман. Проблема свободи й боротьби за визволення (11 клас. Українська література)

Автор: Антипова Ольга Володимирівна

Навчальний заклад: Краматорська загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів №10 з профільним навчанням Краматорської міської ради Донецької області

Тема: Іван Багряний. «Тигролови» як український пригодницький роман. Проблема свободи й боротьби за визволення.

Мета – навчальна: проаналізувати твір І. Багряного «Тигролови» як український пригодницький роман; учити учнів інтерпретувати зміст твору, висловлювати свою думку щодо поставлених проблем свободи й боротьби за визволення.

Мета – розвиваюча: розвивати вміння визначати новизну проблематики твору, удосконалювати навички інтерпретації тексту, добирати цитати, давати повну відповідь на поставленні запитання, визначати аспекти проблематики, які актуальні і сьогодні, творчо вдосконалювати мовлення, пояснювати розуміння назви твору.

Мета – виховна: виховувати усвідомлення значення свободи для духовного розвитку людини, інтерес до історичного минулого рідної Батьківщини.

Тип уроку: комбінований.

Міжпредметні зв’язки: теорія літератури, мистецтво, українська мова, історія.

Методичне забезпечення:

  • роман І. Багряного «Тигролови»;
  • підручник для одинадцятого класу за загальною редакцією
  • Г.Ф. Семенюка;
  • портрет І. Багряного;
  • копія картини Василя Касіяна «Українка».
Завантажити: Іван Багряний. «Тигролови» як український пригодницький роман. Проблема свободи й боротьби за визволення (11 клас. Українська література) + Сертифікат (Розмір: 454.8 KB, Завантажень: 58)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*