Лист Міністерства освіти і науки України від 03. 07. 2018 р. № 1/9-415 “Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році”

Інтегрований урок математика і основ здоров’я у 4 класі: «Швидкість. Одиниці швидкості. Задачі на знаходження швидкості руху. Правила поведінки на дорозі»

Автор: Раковець Оксана Володимирівна

Навчальний заклад: ЗОШ І-ІІ ступенів с. Личини

Інтегрований урок математика і основ здоров’я у 4 класі: «Швидкість. Одиниці швидкості. Задачі на знаходження швидкості руху. Правила поведінки на дорозі»

Мета: навчальна – ознайомити учнів з поняттям «швидкість руху»,простими і складеними задачами на знаходження швидкості,скороченим позначенням швидкості, пояснити правило знаходження швидкості руху за даними відстанню і часом руху в нестандартних умовах проблемної та математичної задачі; вправляти у виконання дій над іменованими числами; пригадати правила поведінки на дорозі у сільській і міській місцевості;

 розвивальна – розвивати логічне мислення і швидкість мислення, увагу, математичне мовлення, оперативну пам’ять, обчислювальні навички, висловлювати загальні судження й конкретизувати їх прикладами, здійснювати взаємо і самоконтроль.

виховна – виховувати колективізм, охайність, зміцнювати бажання працювати в групі, парі, здатність розуміти один одного; мотивувати необхідність математичних знань у подальшому житті, бажання берегти своє здоров’я, бути уважним на дорозі.

Обладнання: презентація з теми,  підручник , картки для роботи самостійно, парах  і в групах, сигнальні картки для само оцінювання. Макети дороги, дорожніх знаків, машинки і ляльки.

Комплекс використаних методів та педагогічних прийомів:

* інформаційно-рецептивний:бесіда, розповідь, робота з підручником, перегляд слайдів, робота з макетами дороги і дорожніх знаків;

* проблемно-пошуковий: формулювання висновків, пошук відповідей на проблемні запитання;

* репродуктивний: Створення емоційного фону, рефлексія;

* інтерактивний: робота в парах, робота в групах, «мозковий штурм, технологія «мікрофон»,  « інтерв’ю», дидактичні ігри: « Естафета», « Ланцюжок обчислень», « Знайди зайве».

Ключові компетентності

* уміння вчитися

* інформаційно – комунікативна

* здоров’язбережувальна

* соціальна

Тип уроку:  Інтегрований урок з математики і основ здоров’я.

Вид уроку: вивчення нового матеріалу.

Завантажити: Інтегрований урок математика і основ здоров’я у 4 класі: «Швидкість. Одиниці швидкості. Задачі на знаходження швидкості руху. Правила поведінки на дорозі» + Сертифікат (Розмір: 503.2 KB, Завантажень: 139)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*