Методи проектування: комбінування (6 клас. Трудове навчання)

Автор: Іващук Вікторія Володимирівна

Навчальний заклад: Тернопільська СШ№ 7 І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням іноземних мов

Тема :  Методи проектування: комбінування

Мета:     навчальна:   забезпечити   формування знань про метод комбінування, вмінь визначати кращі ознаки зразків вишитих виробів; дотримання правил безпечної праці під час виконання завдань практичної роботи.

розвивальна: розвивати естетичні смаки та погляди учнів, пам’ять, увагу, мислення.

виховна: виховувати  почуття краси, охайність, культуру праці, любов до національної культури та традицій нашого народу.

Формування ключових компетентностей:

Ціннісно- смислові: здатність розуміти та цінити світ навколо себе.

Загально-культурні: поглибити позитивне сприйняття національної культури, вчитися  ефективно проводити свій вільний час.

Інформаційні: вміння самостійно аналізувати, добувати та перетворювати інформацію для подальшого її використання.

Комунікативні: здатність вільно висловлювати свої думки в бесіді, працювати в колективі.

Соціально-трудові: здобувати мінімальні навички , необхідні для життя в сучасному суспільстві.

 Практична робота: Створення моделі виробу(подушечки – оберегу ) методом комбінування.

Обладнання та інструменти: ножиці, клей, олівці кольорові, карточки з завданнями, ляльки для гри «Одягни ляльку» та одяг до них.

Міжпредметні зв’язки: геометрія, історія, музика, англійська, малювання.

Тип уроку: комбінований

Завантажити: Методи проектування: комбінування (6 клас. Трудове навчання) + Сертифікат (Розмір: 3.4 MB, Завантажень: 195)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*