Міграційні та урбанізаційні процеси (10 клас. Географія)

Автор: Козлюк Світлана Ананіївна

Навчальний заклад: Смордвівська ЗОШ І-ІІІ ст.Млинівської районної ради Рівненської області

Міграційні та урбанізаційні процеси

Мета:

  • розширити та поглибити знання учнів про міграції; сформувати вміння характеризувати напрямки основних міграційних потоків, порівнювати темпи та рівні урбанізації країн та регіонів;
  • розвивати вміння аналізувати текстові, картографічні, статистичні матеріали; сприяти розвитку основних груп компетентностей; стимулювати навчально-пошукову діяльність учнів;
  • виховувати пізнавальний інтерес.

Обладнання: політична карта світу, атласи, схеми, плакати, та­блиці, комп’ютер.

Тип уроку: формування  умінь і  навичок.

Очікувані результати: учень

  • характеризує напрямки основни міграційних потоків;
  • порівнює темпи, рівні, форми урбанізації країн та регіонів;
  • пояснює поняття «урбанізація», «субурбанізація», «міграція», «імміграція», «еміграція», «мегаполіс»;
  • аналізує текстові, картографічні, статистичні матеріали з метою визначення рис і відмінностей міграційних та урбанізаційних процесах різних регіонів світу.
Завантажити: Міграційні та урбанізаційні процеси (10 клас. Географія) + Сертифікат (Розмір: 321.4 KB, Завантажень: 127)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*