Реалізація наскрізної лінії «Громадянська відповідальність» через виховання гендерної рівності (за твором В. Герасим’юка «Чоловічий танець») (8 клас. Українська література)
Автор: Головко Алла Вікторівна
Навчальний заклад: Лиманська ЗОШ І – ІІІ ступенів №5
Тема. Реалізація наскрізної лінії «Громадянська відповідальність» через виховання гендерної рівності (за твором В. Герасим’юка «Чоловічий танець»).
Мета (формувати компетентності):
предметні (читацьку: виразно й осмислено читати поезію, розуміти зміст прочитаного, творити на основі прочитаного власні смисли щодо порушених проблем;);
ключові (соціальну і громадянську: толерантно відстоювати власну позицію в дискусії; загальнокультурну компетентність: читати літературні твори, використовувати досвід взаємодії з творами мистецтва в життєвих ситуаціях; уміння вчитися впродовж життя: працювати в парі, групі; проводити аналогії із сучасним життям)
Теорія літератури: ліричний твір, художні образи, художні засоби.
Обладнання: портрет письменника, видання творів, ілюстративні матеріали, краєвиди Карпат.
Тип уроку: вивчення нового навчального матеріалу.
Завантажити: Реалізація наскрізної лінії «Громадянська відповідальність» через виховання гендерної рівності (за твором В. Герасим’юка «Чоловічий танець») (8 клас. Українська література) + Сертифікат (Розмір: 1.8 MB, Завантажень: 122)