Конспекти уроків “Я досліджую світ” 4 класУсі уроки початкова школаФайли

Термометр, різновиди та будова (4 клас. Я досліджую світ)

Автор: Харченко Юлія Дмитрівна

Навчальний заклад: Херсонська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №27 з поглибленим вивченням інформатики та іноземних мов Херсонської міської ради

Термометр, різновиди та будова.

Мета:

  • формувати в учнів уявлення про термометр;
  • навчати користуватись різними видами термометрів;
  • збагачувати словниковий запас учнів відповідно до тематики тижня;
  • активізувати пізнавальну діяльність дітей, розвивати самостійне мислення, уяву, доказове мовлення;
  • розвивати зв’язне мовлення дітей, пам’ять, увагу, фантазію, дрібну моторику руки, критичне мислення; естететичні смаки, навички вільного спілкування;
  • виховувати бажання берегти своє здоров’я.

Очікувані результати учіння:

  • звертається, вітається дотримуючись норм мовленнєвого етикету, використовує ввічливі слова;
  • об’єднується з іншими дітьми у групу, в пари  для спільної діяльності;
  • з увагою сприймає усні репліки діалогу, перепитує, уточнює з огляду на ситуацію спілкування;
  • уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, шануючи гідність інших;
  • описує вияви погіршення свого здоров’я (наприклад, нежить, кашель, чхання), припускає, що могло спричинити захворювання;
  • самостійно виконує знайомі технологічні операції з конструкційними матеріалами (використання паперу, ниток, тканини, природного матеріалу, пластиліну, пласких матеріалів; склеювання, складання, зв’язування тощо);
  • ріже ножицями по прямій, кривій та ламаній лініях за запропонованим зразком (шаблоном) нитки, папір, картон;
  • самостійно дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань (використання клею, інструментів та пристосувань з гострими частинами).

Обладнання:  картки для індивідуальної, картон, кольоровий папір, клей, ножиці, склянки з теплою та холодною водою, термометри.

Back to top button