Закріплення вміння вимовляти звук [ґ], вивчення букв Ґ ґ. Звуко-буквені зіставлення (1 клас. Українська мова)
Тема уроку. Закріплення вміння вимовляти звук [ґ], вивчення букв Ґ ґ. Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетична робота зі словами–назвами предметів, намальованих у «віночку». Формування аудіативних умінь за віршем Ж. Вовк-Черемуш. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 8−9)
Мета. Закріпити артикуляцію звука [ґ]; вивчити букву ґ; формувати в школярів уміння читати слова з буквою ґ; розвивати фонетичний слух, мовлення, мислення; активізувати словниковий запас першокласників словами ґрунт, ґаздиня, ґанок; формувати аудіативні вміння за віршем Ж. Вовк-Черемуш; здійснювати звуко-буквені зіставлення; задіювати диференційований підхід у формуванні вмінь читати.
Обладнання: набірне полотно; картки з буквою ґ, схемами слів, предметними й сюжетними малюнками.
Завантажити: Закріплення вміння вимовляти звук [ґ], вивчення букв Ґ ґ. Звуко-буквені зіставлення (1 клас. Українська мова) (Розмір: 23.8 KB, Завантажень: 188)