Захист міні-проекту «Виявлення рівня антропогенного впливу в екосистемах своєї місцевості» (9 клас. Біологія)
Тема: Захист міні-проекту «Виявлення рівня антропогенного впливу в екосистемах своєї місцевості»
Мета: продовжувати формувати навички створення та захисту учнівських проектів; розвивати вміння користуватися мультимедійними засобами; виховувати бережливе ставлення до природи рідного краю.
Державні вимоги щодо рівня загальноосвітньої підготовки учнів:
Учень/учениця:
називає:
– екологічні фактори;
наводить приклади:
– угруповань, екосистем;
– пристосованості організмів до умов середовища;
– ланцюгів живлення;
характеризує:
– структуру і функціонування екосистем;
– взаємодію організмів в екосистемах;
– ланцюги живлення;
– правило екологічної піраміди;
– біосферу та її функціональні компоненти;
пояснює:
– зв’язки між організмами в екосистемі;
– роль продуцентів, консументів, редуцентів у штучних і природних екосистемах;
– значення колообігу речовин у збереженні екосистем;
– роль заповідних територій у збереженні біологічного різноманіття, рівноваги в біосфері;
порівнює:
– природні та штучні екосистеми;
застосовує знання:
– про особливості функціонування популяцій, екосистем, біосфери для обґрунтування заходів їх збереження, прогнозування наслідків впливу людини на екосистеми, визначення правил своєї поведінки в сучасних умовах оточуючого середовища;
робить висновок:
– про цілісність і саморегуляцію живих систем;
– про значення природних угруповань для збереження рівноваги у біосфері.
Обладнання і матеріали: таблиці, презентації, наочний матеріал до даної теми
Тип уроку: комбінований
Завантажити: Захист міні-проекту «Виявлення рівня антропогенного впливу в екосистемах своєї місцевості» (9 клас. Біологія) (Розмір: 11.8 KB, Завантажень: 495)