З 1 січня 2018 року скасовується право на призначення пенсій за вислугу років для працівників освіти

Це було продемонстровано на презентації  пенсійної реформи  на засіданні Уряду 17 травня.

Песія-Шкільне життя

У ході презентації, Глава Уряду відзначив, що запропоновані Урядом зміни – це системна робота, яка змінює механізми, що існували раніше, та закладає нові фінансові й соціальні основи відносин між державою та громадянами. Разом з тим Володимир Гройсман подякував Президенту України Петру Порошенку та екс-прем’єр-міністру Арсенію Яценюку за їх внесок у стабілізацію економічної ситуації в країні, що дозволило сьогодні проводити необхідні реформи.

У ході засідання Уряд схвалив проект запропонованих змін і направив його для подальшого розгляду Національної Ради Реформ. Далі проект закону буде направлено в Парламент для обговорення та ухвалення – як того вимагає План дій Уряду та обов’язки України, закріплені в програмі співпраці з міжнародними партнерами.

Презентація: Урядовий проект змін до законів України щодо підвищення пенсії

  

31 коментарі

  1. Держава не дбає про своє майбутнє, тому, що не турбується про майбутнє дітей. Вчитель, який пропрацював у школі 25 років має серйозні вади здоровя. Заспокоїти, зацікавити 30 учнів одночасно – це не просто. Якщо у сімяї по 2-3 дитини, то батьки не завжди можуть навести лад. А тут чужі діти, та ще не 2, а 20 або 30. Нерви , втбачте, не залізні. У шановних депутатів, тільки від спілкування з дітьми під час передвиборчої кампанії голова болить. А витримайте 30 учнів кожного дні протягом 6 годин, а потім йдіть додому і перевіряйте їхні зошити. Жах. Вчителі такого ставлення не заслужили.

  2. Людмила Анатоліївна

    Негайно повернути пенсію за вислугою років!!! Хто хоче, може працювати далі. Дайте педагогам альтернативу, не доводьте їх до подальшого педагогічного вигорання та депресій, тому що, все це негативно проявиться в першу чергу на підростаючому поколінні. Шановна міністерка, ви ж сама педагог, чому ви не розумієте, як важко буде “переучуватись ” вчителям в 60- 65 років. А це необхідність часу. Дітям не буде цікаво вчитися в таких педагогів, які не володіють комп’ютерними технологіями. Не всі педагоги зможуть і захочуть вчитись заново без “відриву від виробництва”. А коли ж нам приділити увагу сім’ї, чоловіку, батькам, і врешті – решт собі, коли і на вихідних думаєш тільки про школу та про учнів. Так можна виснажитись морально, фізично і духовно. Тому відміна пенсії за вислугою років, то є злочин проти педагогів. Ще раз повторюсь, вона потрібна, а там кожен буде вирішувати: виходити на неї чи працювати в школі далі.

  3. Вчителі не поважають самі себе. Пригадайте, шановні, чи багато раз ви себе відстювали в школі, коли вас посилали на курси за власний рахунок бо у відділі освіти “немає коштів”, чи хоч раз спромоглися суперечити директору, який заставляє купувати різні пробні програми, робити ремонт у класах власними силами, шантажувати атестацією вчителя правдолюба? Тому таке й ставлення до вчителів у нашого уряду й законотворців. Що маємо, те й маємо. Самі навчили.

  4. Дивні закони видає наш законодавчий орган…. Читаю Закон про освіту від 05.09.2017 (чинний) Статтія57 Державні гарантії педагогічним і науково-педагогічним працівникам

    1. Держава забезпечує педагогічним і науково-педагогічним працівникам: пенсію за вислугу років;….
    А Проект Закону (чи вже закон???) про пенсійне забезпечення визначає залишити пільгові пенсії лише військовим. Як можна розуміти такі суперечності? Гройсман опублікував презентацію. з якої зрозуміло, що ВНОСИТИ ЗМІНИ ДО ЗАКОНІВ для наших реформаторів, як … Де ж розрекламований ЛЮДИНОЦЕНТРИЗМ???? У нашого суспільства немає філософії еволюції, відсутня ДОБРОЧЕСНІСТЬ як категорія душі і ментальності( хоча саме про доброчесність як обовязок педагога мова йде у статті 42 нового Закону про освіту) То тільки педагога будуть оцінювати з позицій доброчесності??? А до педагога у 60-63 роки якого ставлення чекати??? А що педагог може заробити за своє трудове життя : на квартиру? на подорожі? на складне лікування? а на сімю? Та якщо в родині годувальник педагог, то це режим виживання “щоб не гірше як у інших”!!! Вчительські діти – індикатор цієї ганебної ситуації. Педагоги як білки в колесі- самі не вийдуть до скону, потрібна зупинка колеса. Для педагога – це можливість раніше вийти з професії . щоб зберегти себе від внутрішнього вигорання. Знаю військових і міліц., які на пільговій пенсії успішно продовжують активне трудове життя. Але не можу цього говорити про педагогів – здоровя немає, віддають недодану увагу родині. Чим це можна компенсувати, ТОБТО ЯК ПОДЯКУВАТИ ПЕДАГОГАМ ЗА ФАКТИЧНО ПОЗАНОРМОВИЙ РОБОЧИЙ ДЕНЬ, ЗА РОБОТУ У СВОЇ ВИХІДНІ, ЗА НЕМОЖЛИВІСТЬ ОТРИМУВАТИ ДОСТОЙНУ ОПЛАТУ СВОЄЇ ПРАЦІ,ЗА…ЗА…ЗА…???? ЯКАСЬ ОСВІТНЯ СИСТЕМА БЕЗРАДОСТІ запрограмована новими законами. Чи може слово СИСТЕМА тут ключове, БО СИСТЕМА ОСВІТИ БУДЕ ЗРУЙНОВАНА ОСТАТОЧНО. за кордоном говорять МОДЕЛЬ ШКОЛИ, ОСВІТНЬОЇ СИСТЕМИ… А В УКРАЇНІ – яку ми обрали модель- фінську? німецьку? США? канадську?…. ЧИ ЗНОВУ КЕНТАВРА НАРОДИЛИ??? Ніби самі нічого не мали. Або для чого винаходити велосипед – можна взяти готову обкатану модель… ТАК НІ Ж … Звідси і ставлення до педагога – хочуть модератора і менеджера на уроці… Та будь ласка, але від дзвінка до дзвінка у робочий час… А проекти і медіатехнологцї впишуться в ці рамки??? А технічна бідність навчальних закладів так і буде компенсуватись особистою технікою педагога, часто придбаною ним в кредит??? НАШІ ВІЙСЬКОВІ ОКОПИ РИЛИ ЛОПАТАМИ , А НАШІ ПЕДАГОГИ ОСВІТУ ТРИМАЮТЬ НА СВОЄМУ ЕНТУЗІАЗМІ. Військових , слава Богу, помітили. А наша міністр освіти Гриневич так і буде піщані замки видумувать (даже не будувать).

  5. Олена Георгіївна

    Мені соромно читати , шановні, ваші коментарі! Проблема наша з вами, гадаю, не в тому, хто раніше піде “на відпочинок” і який розмір пенсії буде мати. А в тому, що одна з найдавніших професій переживає кризу, а ми спостерігаємо навіддалі і не хочемо допомогти освітянам. Шахтарі можуть вийти на Банкову, комерсанти можуть вийти та й інші вийдуть! І це правильно! А чи багато вчителів вийде відстоювати свої права? Сумніви мене беруть. Бо виконують вони найважче ( чи всі батьки приділяють скільки часу своїм “чадам”, скільки класний керівник, наприклад?) і найпочесніше, бо стоять щодня перед нашими дітьми і намагаються (у повному хаосі, який маємо у державі) виховати майбутнє нації! То , може, якщо держава не дбає про освітян, подбаємо ми – громадяни?!

  6. Щодо всіх поданих коментарів скажу так: кожен має право на висловлення своє думки. Та погоджуся лише з Іваном та Вікторією. Цілий рік мусолилася ця нищівна для вчителів реформа – і всі мовчки спостерігали, як вирішується їхня доля… Чого ж тепер нарікати?
    З якою освітою люди пропонували ці зміни? Однозначно – не освітяни. Освіта модернізується з кожним роком, а в учителів з кожним роком відбувається моральне та фізичне вигоряння. І ніяке підвищення зарплатні на змінить цього! Але, щоб це розуміти, потрібно працювати на освітянській ниві не один рік…
    Я дуже люблю свою професію та своїх вихованців. Пишаюся нашими спільними досягненнями. Але з острахом усвідомлюю, що з кожним роком стає важче, вже не можеш сидіти ночами, виконуючи всі можливі і неможливі забаганки.
    Виснажений вчитель – це не вчитель, а дійсно заробітчанин, я підтримую слова колеги Вікторїї.
    Та не забувайте, шановні колеги, що і просто заробітчанами вам не дадуть бути, бо задовбуть атестаціями на профвідповідність тощо…
    І будуть мати право звільняти. А до пенсії за віком ще далеко…
    Тож нема чого після бою кулаками розмахувати та жалітися на несправедливість…
    Мені вона відома як нікому … Для оформлення пенсії за вислугою років мені не вистачило 2 дні на момент 1 січня 2016 року! Іронія долі. А тепер до побєдного…
    Бажаю всім терпіння та здоров ‘я! Можливо, практика покаже реформаторам, що ці нововведення щодо освітян були помилкові