Яке значення має шкіра? (3 клас. Природознавство)
Тема: Яке значення має шкіра?
Мета: ознайомити учнів зі значенням шкіри для людини; розвивати мовлення, логічне мислення, вміння спостерігати, порівнювати і робити висновки; виховувати культуру здоров’я.
Підручник: Грущинська I.В. Природознавство. 3 клас, — К.: Освіта, 2013. — 176 с.
Усі конспекти уроків природознавства на сайті «Шкільне життя»
Хід уроку.
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
1. Фронтальне опитування
— Із яких органів складається кровоносна система?
— Яке значення має кров для організму людини?
— Як виникає пульс? Поясніть, для чого людині потрібно вміти його вимірювати.
— Що завдає шкоди роботі серця?
— Пофантазуйте: уявіть, що перетворившись на маленького гномика, ви мандруєте кровоносною системою. Розкажіть про те, що б ви могли побачити.
2. Тестування (див. додаток на с 125)
3. Робота над загадкою
• Тіло щільно прикриваю. Піт назовні виділяю. Захищаю і дихаю. Температуру тіла регулюю. (Шкіра)
— Як ви здогадалися?