Як зменшити навантаження на дітей, які здобувають освіту за кордоном, та зробити процес навчання безпечним?
Це частина питань, які обговорили Освітній омбудсмен Сергій Горбачов та міністр освіти та науки Оксен Лісовий.
Пріоритетними завданнями визначили:
Cтворення механізму компенсації освітніх втрат на рівні держави, окремої громади, закладу освіти та класу і програм компенсації освітніх втрат для різних груп дітей (із ТОТ, за кордоном тощо) залежно від того, скільки часу діти не мали повноцінного доступу до української освіти.
Забезпечення доступу освіти: відновити пошкоджену та зруйновану освітню інфраструктуру; усунути нестачу місць у закладах освіти окремих регіонів; відновити очне навчання за допомогою зведення модульних закладів освіти та забезпечення закладів швидкоспоруджуваними укриттями.
Cтворення стратегії підтримки наших дітей, батьків та вчителів, які знайшли прихисток за кордоном. Зменшення подвійного навантаження на дітей, які навчаються водночас у закордонній та українській школах та перезарахування результатів навчання, отриманих за кордоном, після повернення в Україну.