Взаємозв’язки у природі (4 клас. Природознавство)
Тема. Взаємозв’язки у природі
Мета: формувати природознавчу компетентність: поглиблювати знання учнів про різноманітність природи та її взаємозв’язки; розвивати вміння групувати об’єкти неживої та живої природи, порівнювати об’єкти (тіла) живої та неживої природи з метою виявлення відмінностей між ними; формувати ключові компетентності: соціокультурну (розвивати пізнавальну активність учнів, виховувати дбайливе ставлення до природи), уміння вчитися (формувати навчально-організаційні вміння щодо застосування практично засвоєних знань у різних навчальних і життєвих ситуаціях), комунікативну (розвивати комунікативні навички дітей, уміння чітко й аргументовано висловлювати власну думку), здоров’язбережувальну (виховувати бажання піклуватися про своє здоров’я).
Очікувані результати Учень ( учениця)
- має уявлення про взаємовплив навколишнього середовища і життєдіяльності людини;
- аналізує взаємозв’язки у природі, наводить приклади впливу людини на природу;
- пояснює цінність природи для життя людини.