Виділення, його значення для організму. Органи виділення тварин (7 клас. Біологія)

Тема: Виділення, його значення для організму.  Органи виділення тварин

Мета: розширити і поглибити знання учнів про виділення та його значення для організму; розглянути форми виділення у тварин; розвивати вміння порівнювати, робити узагальнюючі висновки; удосконалювати вміння складати опорні схеми та опорні конспекти; виховувати любов до природи.

Очікувані результати: учні називають органи виділення; описують способи виділення у тварин; порівнюють органи виділення різних груп тварин; пояснюють значення виділення для організму.

Обладнання: зошит, підручник, роздавальний матеріал, комп’ютер

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Хід уроку

І. Організаційний момент

Привітання учнів, перевірка їх готовності до уроку. Створення робочого настрою.

ІІ.  Перевірка домашнього завдання й актуалізація опорних знань учнів

2.1. Індивідуальна робота учнів за картками (роздавальний матеріал).

2.2. «Конкурс кросвордистів».

Учні обмінюються складеними вдома кросвордами і розв’я­зують їх.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Слово вчителя

Між будь-яким живим організмом і зовнішнім середовищем постійно відбуваються процеси обміну речовин і енергії. У процесі обміну організм отримує воду і речовини, необхідні для побудови і відновлення структурних елементів клітин і тканин. А також у ньому утворюються продукти розкладу, які можуть бути шкідливими для організму, тому їх необхідно видаляти. У цьому процесі виділення задіяні не тільки спеціалізовані органели одноклітинних тварин, але й цілі органи та системи органів хордових тварин.

— Чи можна процес виділення назвати одним з найважливіших процесів життєдіяльності, захистом від шкідливої дії отруйних речовин?

Повідомлення теми уроку. Визначення разом з учнями мети і завдань уроку.

Завантажити: Виділення, його значення для організму. Органи виділення тварин (7 клас. Біологія) (Розмір: 42.4 KB, Завантажень: 1027)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*