Виділення, його значення для організму. Органи виділення тварин (7 клас. Біологія)
Тема: Виділення, його значення для організму. Органи виділення тварин
Мета: розширити і поглибити знання учнів про виділення та його значення для організму; розглянути форми виділення у тварин; розвивати вміння порівнювати, робити узагальнюючі висновки; удосконалювати вміння складати опорні схеми та опорні конспекти; виховувати любов до природи.
Очікувані результати: учні називають органи виділення; описують способи виділення у тварин; порівнюють органи виділення різних груп тварин; пояснюють значення виділення для організму.
Обладнання: зошит, підручник, роздавальний матеріал, комп’ютер
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Хід уроку
І. Організаційний момент
Привітання учнів, перевірка їх готовності до уроку. Створення робочого настрою.
ІІ. Перевірка домашнього завдання й актуалізація опорних знань учнів
2.1. Індивідуальна робота учнів за картками (роздавальний матеріал).
2.2. «Конкурс кросвордистів».
Учні обмінюються складеними вдома кросвордами і розв’язують їх.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Слово вчителя
Між будь-яким живим організмом і зовнішнім середовищем постійно відбуваються процеси обміну речовин і енергії. У процесі обміну організм отримує воду і речовини, необхідні для побудови і відновлення структурних елементів клітин і тканин. А також у ньому утворюються продукти розкладу, які можуть бути шкідливими для організму, тому їх необхідно видаляти. У цьому процесі виділення задіяні не тільки спеціалізовані органели одноклітинних тварин, але й цілі органи та системи органів хордових тварин.
— Чи можна процес виділення назвати одним з найважливіших процесів життєдіяльності, захистом від шкідливої дії отруйних речовин?
Повідомлення теми уроку. Визначення разом з учнями мети і завдань уроку.
Завантажити: Виділення, його значення для організму. Органи виділення тварин (7 клас. Біологія) (Розмір: 42.4 KB, Завантажень: 3196)