Урок розвитку мовлення. Протистояння митця Балтазара та філістера Цахеса (9 клас. Зарубіжна література)
Тема. Урок розвитку мовлення. Протистояння митця Балтазара та філістера Цахеса
Мета: розвивати усне та писемне зв’язне мовлення, творчі здібності; виховувати прагнення володіти художнім словом; розвивати критичне мислення і толерантне ставлення до думок інших.
Тип уроку: розвиток зв’язного мовлення; комбінований.
Хід уроку
І. Актуалізація опорних знань
Перевірка домашнього завдання
Ознайомлення із тезисними планами до твору «Над якими проблемами життя спонукала мене задуматись повість-казка “Крихітка Цахес”», підготовленими вдома.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
Усі ви, звісно, звернули увагу на те, наскільки несправедливим було «панування» такої істоти, як Цахес. З одного боку, зрозумілим є бажання феї Рожі Гожої допомогти нещасному. Але вона не заглянула в його душу і не подумала про наслідки. Постає запитання: чому ж ті, хто розгледів його сутність, нічого не робили для того, щоб ця сутність стала якнайшвидше видимою для інших?
Завантажити: Урок розвитку мовлення. Протистояння митця Балтазара та філістера Цахеса (9 клас. Зарубіжна література) (Розмір: 11.0 KB, Завантажень: 156)