Урок розвитку мовлення. Образи автора і природи в романі «Євгеній Онєгін». Національний колорит (9 клас. Зарубіжна література)

Тема: Урок розвитку мовлення. Образи автора і природи в романі «Євгеній Онєгін». Національний  колорит

Мета: розвивати вміння аналізувати такі способи висловлення авторської позиції, як епіграфи, ліричні відступи та пейзажі; розуміти психологічну мотивацію поведінки героїв, формувати навички аргументованої дискусії; виховувати в учнів толерантність і повагу до думки інших.

Обладнання: портрет О. Пушкіна; репродукції картин російських художників із зображенням пейзажів  (К. Коровін. «Узимку», П. Крижицький «Зима», «Зимовий пейзаж», М. Пимоненко «Святочне ворожіння», В. Суріков «Узяття зимового містечка»); аудіозапис твору П. Чайковського «Пори року».

Тип уроку: розвиток зв’язного мовлення; комбінований.

Хід уроку

І. Мотивація навчальної діяльності.

Пушкін писав роман «Євгеній Онєгін» довше, ніж будь-який інший твір,— упродовж більш ніж 7 років. Він писав роман і в Кишиневі, і в Одесі, і в Михайлівському, і в Петербурзі, і в Болдіно — писав у різні часи і за різних життєвих обставин. За 7 років багато змін відбулось і в Росії, і в житті поета, і всі ці зміни відобразились у романі. Роман став поетичною хронікою історичного життя Росії. Про національний колорит, картини природи й образ автора у творі ми сьогодні говоритимемо.

Конспекти уроків зарубіжної літератури на сайті “Шкільне життя”

Завантажити: Урок розвитку мовлення. Образи автора і природи в романі «Євгеній Онєгін». Національний колорит (9 клас. Зарубіжна література) (Розмір: 14.4 KB, Завантажень: 93)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*