ГоловнеПерерва

У МОН провели ребрендинг

Міністерство освіти і науки України презентує новий бренд – візуальну єдність, яка представляє синергію формування нової освіти, науки та інновацій.

МОН-Шкільне життя

Ребрендинг реалізується відповідно до Комунікаційної стратегії МОН на 2023-2030 роки, яка доповнює План дій з реалізації відкритості Парламенту і має на меті посилити інституційну спроможність Міністерства, здійснювати сучасне, повне та неупереджене інформування про діяльність Міністерства. У документі враховано освітні проєкти, реалізація яких є серед пріоритетів діяльності Міністерства – План відновлення України, впровадження реформи «Нова українська школа», проєкт «Здорова Україна», програми «Безбар’єрність», «Шкільне харчування», Національна програма психічного здоров’я та психосоціальної підтримки тощо.

Також Комунікаційна стратегія МОН спрямована на розвиток європейської інтеграції та гендерної рівності, зокрема шляхом посилення міжнародної комунікаційної діяльності. 

Новий логотип МОН – індивідуальний та відповідає часу. Основоположними елементами нової айдентики є дві лінії, які нібито окреслюють частину простору. Розташування ліній та їхній формат утворюють динамічну фігуру у формі літер МОН.

Водночас лінії не замкнені, що символізує здатність до розширення, сприйняття і утворення нових форм, наповнення оновленим змістом, готовність до виходу за межі відомого. Рух і поєднання ліній дозволяє отримати ефект синергії – можна створити безліч нових і різноманітних за змістом елементів.

Back to top button