Тема:Мелодія як інтонаційно-смислова побудова. Елементи музичної мови (3 клас. Музичне мистецтво)

Тема. Мелодія як інтонаційно-смислова побудова. Елементи музичної мови. Микола Лисенко, календарно— обрядові пісні з опери «Зима і весна», Віталій Кирейко «Награвання Лукаша» з опери «Лісова пісня» — слу­хання. Колядка «Добрий вечір тобі, пане господарю» — розучування (с. 48-50).

Мета. Закріплювати знання учнів про елементи музичної мови; повторити поняття «пісня, танець, марш»; ознайомити з біографією М. Лисенка, розвивати музичний слух, емоційні почуття, збагачувати розмовну мову учнів новими термінами, висловлюваннями; виховувати культуру слу­хання, виконання та відтворення музики, повагу до культурної спадщи­ни свого народу.

Усі уроки музичного мистецтва на сайті «Шкільне життя»

Методично-дидактичне забезпечення уроку. Портрет Миколи Лисенка, музичний інструмент (за наявності — фортепіано, баян, акордеон), програвач, «Хрестоматія» та «Фонохрестоматія» з музики 3 клас.

Завантажити: Тема:Мелодія як інтонаційно-смислова побудова. Елементи музичної мови (3 клас. Музичне мистецтво) (Розмір: 84.5 KB, Завантажень: 176)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*