Тема: Яку роль в історії відігравали замки і палаци (5 клас. Історія України. Нова програма)

Мета: визначити, яку роль в історії відігравали замки, палаци та фортеці; з’ясувати, чому Кам’янець-Подільська та Генуезька фортеці, Бахчисарайський та Маріїнський палаци є визначними пам’ятками історії; удосконалювати вміння працювати з текстом підручника, складати план та зв’язну розповідь про історичну пам’ятку; виховувати учнів свідомими щодо необхідності збереження історичних та культурних пам’яток.
Обладнання: О.І. Пометун, І.А. Костюк, Ю.Б. Малієнко Історія України (Вступ до історії). — К.: Видавничій дім «Освіта»; ілюстрації.
Тип уроку: уроки засвоєння нових знань.
Поняття та терміни: архітектура, замки, палаци
Очікувані результати
Після цього уроку учні зможуть:
• установлювати хронологічну послідовність створення зазначених пам’яток;
• показувати на карті місцезнаходження цих пам’яток;
• називати, розпізнавати та описувати пам’ятки на основі тексту підручника;
• складати план розповіді про пам’ятку і розповідати за планом, уживаючи історичні поняття та терміни;
• висловлювати особисте ставлення щодо цих пам’яток і усвідомлювати необхідність щодо їх збереження.

Завантажити: Тема: Яку роль в історії відігравали замки і палаци (5 клас. Історія України. Нова програма) (Розмір: 17.6 KB, Завантажень: 2572)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*