Тема: Сонячна система, її склад (4 клас. Природознавство. Нова програма)

Мета: розширити уявлення учнів про тіла, що входять до складу Сонячної системи; розвивати вміння спостерігати, порівнювати, аналізувати, робити висновки; виховувати пізнавальний інтерес.

Підручник:  Т. Г. Гільберг, Т. В. Сак.

Усі уроки природознавства на сайті «Шкільне життя»

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

  1. Презентація повідомлень учнів про космонавтів-дослідників космосу

— Люди давно живуть на Землі. Колись ніхто з них не вмів читати і писати, тоді батьки показували дітям зірки і паличкою малювали на піску візерунки сузір’їв.

Зоряне небо було першою Великою Книгою, яку люди вчилися читати і розуміти. А потім, через багато років, з’явилася наука про зірки і інші світила, яка називається астрономія (у перекладі з грецької астрон — зірка, номос — закон).

  1. Відповіді на запитання для повторення з рубрики «Перевір себе» (с. 8)
  2. Бліцопитування
  • Хто першим з людей побував у космосі? (Ю. О. Гагарін. 12 квітня 1961 р.)
  • Як називався його корабель? («Восток»)
  • Хто першим вийшов у відкритий космос? (Леонов)
  • Перший собака-космонавт. (Лайка)
  • Хто побудував перший космічний корабель? (С. Корольов)
  1. Робота над анаграмою

— Розшифруйте анаграму — і ви дізнаєтеся тему нашого уроку.

ЯАНЧНОС АМЕТСИС (СОНЯЧНА СИСТЕМА)

Завантажити: Тема: Сонячна система, її склад (4 клас. Природознавство. Нова програма) (Розмір: 24.7 KB, Завантажень: 388)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*