Тема: Складові частини комп’ютера. Призначення окремих блоків комп’ютера (клавіатура, миша, монітор, системний блок, принтер). Програма “Лісова галявина” (2 клас. Інформатика)

Мета. 1. Ознайомлення учнів з складовими частинами комп’ютера.

  1. Відпрацювання практичних навичок роботи на комп’ютері.
  2. Формування навичок роботи з мишею, зокрема знайомство з операцією “перетягни й кинь”.
  3. Розвиток просторової уяви, пам’яті, логічного мислення, спостережливості.
  4. Виховання культури навчальної праці при роботі з комп’ютером.

Обладнання. Картки “Правила техніки безпеки”, роздатковий матеріал “Складові комп’ютера”, таблиця “Ельзиків комп’ютер”.

Хід уроку

І. Організація класу.

Ось прийшли ми знов у клас,
Де чекає комп’ютер нас.
Правила ми пригадаєм
Щось новеньке ми пізнаєм.
Нумо сіли всі рівненько
І працюємо дружненько.

ІІ.  Повторення правил техніки безпеки.

Правил безпеки дотримуйся, друже,
Тоді з комп’ютером будеш у дружбі!

Робота в парах. Розкажіть, які ви знаєте правила безпечної роботи в комп’ютерному класі. (Учні користуються картками “Правила техніки безпеки”).

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

1) Гра “Мікрофон”

На минулих уроках ми з Ельзиком побували на екскурсії. Так давайте пригадаємо, де на нашій планеті використовується комп’ютер?

2) Мозковий штурм. Що таке комп’ютер?

ІV. Повідомлення теми і мети уроку.

Сьогодні на урок до нас завітали наші друзі Мудрунчик з Ельзіком.

Вони хочуть дізнатися з чого ж складається комп’ютер. То ж прочитайте тему і завдання уроку (запис на дошці).

                                     Завдання уроку:

  • Ознайомитися з складовими частинами комп’ютера.
  • Вивчити призначення окремих блоків.
  • Вчитися працювати за комп’ютером.
  • Навчитися «переносити» предмети за допомогою миші.
  1. V. Вивчення нового матеріалу.

1) Робота з підручником (ст.10)
Опрацювання статті “З чого складається комп’ютер”.
2)Відшукування абзаців тексту до певних малюнків.
3) Робота в групах. Завдання: відібрати з даних карток ті, які є складовими частинами комп’ютера.

Фізкультхвилинка.

VІ. Практична робота.

Перша група працює з комп’ютером. (Друга група малює його складові.)
1) Ввімкнення комп’ютера.
2) Робота з програмою “На галявині”.

Сьогодні допоможемо гномам зібрати у лівий кошик – гриби, а у правий – ягоди. Для цього:

  1. Підведи вказівник миші до гриба або ягідки (зверніть увагу на зміну вказівника).
  2. Натисни ліву кнопку вказівним пальцем і не відпускай її.
  3. Не відпускаючи кнопку миші, пересувай мишу по килимку – перетягни грибок або ягідку у відповідний кошик.
  4. Тепер відпусти кнопку миші – грибок або ягідка опиниться у кошику.

Клавіша “пропуск” використовується щоб розпочати програму, а також, щоб перервати гру та розпочати її спочатку.

3) Вправи для очей.

VІІ. Логічна сторінка “Для розумників і розумниць”.

  • Робота з таблицею «Комп’ютер Ельзика».

Чи правильно склав Ельзик комп’ютер?

2) Робота в групах (Підручник, ст.11)

3) Встанови логічну послідовність і продовж ряд:
1, 3, 5, …, …, ….
40, 35, 30, …, …, ….

VІІІ. Підсумок уроку.

Про що нове дізналися на уроці?
Що найбільше зацікавило?

Шкільне життя

Завантажити: Тема: Складові частини комп’ютера. Призначення окремих блоків комп’ютера (клавіатура, миша, монітор, системний блок, принтер). Програма “Лісова галявина” (2 клас. Інформатика) (Розмір: 75.3 KB, Завантажень: 77)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*