Тема. Розвиток артикуляційно-вимовних умінь. Словниково-логічні вправи. Бесіда «Державні символи України» (1 клас. Навчання грамоти)

Мета: ознайомити дітей із першою навчальною книгою; вчити слухати і розуміти усне ви­словлювання, відповідати на запитання, вступати в діалог, обґрунтовувати свою думку; практично ознайомити зі змістом понять: автор, його прізвище, назва книжки, об­кладинка, корінець, сторінка; ознайомити з новими словами; учити спостерігати за лексичним значенням слова (омоніми, синоніми); розвивати артикуляційно-вимовні вміння, фонематичний слух, увагу, мислення, збагачувати словниковий запас дітей словами, що є назвами Державних символів України, формувати організаційні, за­гальномовленнєві вміння і навички; виховувати бажання працювати разом, учитися читати, берегти книгу.

Обладнання: Букварі, заховані у портфелях дітей; казковий будиночок, карта-шлях до казкового будиночка; картки з відповідями до запитань, прямокутники жовтого і блакитного кольору для роботи в парах; ілюстрації для пояснення значень слів — назв Дер­жавних символів України; лист від мешканця казкового будиночка, паспорт Букваря, звукозапис-звернення книжки.

Завантажити: Тема. Розвиток артикуляційно-вимовних умінь. Словниково-логічні вправи. Бесіда «Державні символи України» (1 клас. Навчання грамоти) (Розмір: 20.2 KB, Завантажень: 126)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*