Тема: Практичне заняття. У чому значення давньогрецького мистецтва (Всесвітня історія. Історія України 6 клас. Нова програма)
Мета: На основі раніше отриманих знань і опорних умінь у новій навчальній ситуації учні самостійно вирішують проблемно-пізнавальні завдання, публічно представляють результати індивідуальної та колективної творчої діяльності, освоюють складніші способи вивчення історичного минулого. Формувати та розвивати в учнів дослідницькі уміння, навички пошуково – дослідницької роботи (виявлення проблем, збір інформації), спостережливість, уміння висувати гіпотези, узагальнювати, розвивати аналітичне мислення; сприяти підвищенню особистої впевненості у кожного учасника проекту. Забезпечити механізм розвитку критичного мислення дітей, уміння шукати шляхи вирішення проблеми.
Обладнання: Всесвітня історія. Історія України: підруч. для 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів/ О.І. Пометун, П.В.Мороз, Ю.Б. Малієнко.-К.: Видавничий дім «Освіта», 2014 – 256 с., наочність.
Тип уроку: урок практичного застосування знань, навичок і умінь.
Очікувані результати
Після цього уроку учні зможуть:
- описувати пам’ятки давньогрецького мистецтва;
- порівнювати культуру Стародавньої Греції з культурою інших народів Стародавнього світу;
- характеризувати розвиток культури Греції класичної доби;
Хід уроку
І. Організаційний момент
Повідомлення теми та мети уроку.
ІІ. Актуалізація опорних знань
Самостійна робота, ключ – 1.Б 2.Г 3.Г 4.А 5.Б 6.В 7.А 8.Г 9.Г 10.Б
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Значне місце у світовій культурі посідає культура Греції класичного періоду. У 5–4 ст. до н. е. грецьке мистецтво досягло найвищого розвитку. У ньому яскраво відбилися розквіт рабовласницької демократії, звичаї, погляди, пристрасті вільних еллінів. Грецьке мистецтво того часу прийнято називати класичним, тобто зразковим.
ІV. Вивчення нового матеріалу
- Особливості Давньогрецької архітектури
Уявіть, що ви перебуваєте у стародавніх Афінах й оглядаєте пам’ятки Акрополя. Використовуючи текст підручника й ілюстрації, проведіть уявну екскурсію Акрополем.
- Давньогрецька скульптура та живопис
1) Оберіть одну зі статуй, назвіть її автора та зображеного героя.
2) На основі тексту й ілюстрацій визначте, якими намагалися зобразити богів і людей скульптори Стародавньої Греції.
3) Закінчіть речення і запишіть його в зошит: «Давньогрецькі скульптури прославляли таких людей, як… тому, що… ».
Роздивіться зображення витворів давньогрецьких митців, уміщені на сторінках підручника. Працюючи в малих групах, обговоріть:
- Які сцени зображені на вазах?
- У чому відмінність червонофігурного вазопису від чорнофігурного?
- Які ваші враження від грецького вазопису?
На прикладі однієї з ваз представте свої міркування класу.
- Давньогрецький театр
У чому особливості давньогрецького театру? Порівняйте давньогрецький і сучасний театр. Заповніть у зошиті порівняльну таблицю.
V.Закріплення знань учнів
Закінчіть речення: «Після практичної роботи я знаю…; вмію …; розумію …»
Перевірте засвоєне на уроці
Обговоріть, які з пам’яток культури Стародавньої Греції справили на вас найбільше враження. Чому? Що було найцікавішим? Поясніть.
VІ. Домашнє завдання
Опрацювати матеріал § 38
Конспекти уроків історії на сайті “Шкільне життя”
Завантажити: Тема: Практичне заняття. У чому значення давньогрецького мистецтва (Всесвітня історія. Історія України 6 клас. Нова програма) (Розмір: 60.7 KB, Завантажень: 2575)