Мета. Виявити особливості й відмінності академічної та розважальної музики за їхнім життєвим змістом і призначенням, роль музичного мистецтва у суспільстві в різні історичні епохи та в житті кожної людини. Засвоїти значення понять і термінів «серйозна (академічна)» та «легка (розважальна, естрадна, популярна музика», «естрада», «токата». Закріпити визначення понять «стиль», «поліфонія» , «фуга». На основі одного з найвідоміших творів Й. С. Баха – «Токата і фуга ре мінор» — обговорити питання про роль і значення творчості видатного німецького композитора в розвитку музичного мистецтва різних епох, зокрема сучасного. Розвивати в учнів навички глибокого, порівняльного аналізу виконання музичних творів. Формувати інтерес до поліфонічної музики й творчості Й.С.Баха Виховувати любов до природи й краси,
Музичний матеріал: Й.С.Бах. «Токата і фуга ре мінор» (слухання); Л. Квінт. «Здрастуй, світ» (розучування).
Тип уроку: урок уведення в тему.
Обладнання: музичні інструменти (баян), темброво-шумові інструменти, магнітофон (музичний центр, DVD, комп’ютер), нотна дошка,портрети композиторів Й. С. Баха, Л. Квінт, підручники «Музичне мистецтво», 8 кл. (О. В. Волошина, А. В. Левченко, О. В. Мільченко), «Музичне мистецтво», 8 кл. (Г. М. Макаренко, Т. О. Наземнова, Н. І. Міщенко, Л. О. Дорогань, Ю. О. Очаковська), «Вчимося співати», 7-8 кл. (М. К. Яскулко).
Сценарії
Адміністрації школи
Класному керівнику
Початкова школа
Українська мова
Українська література
Англійська мова
Німецька мова
Зарубіжна література
Історія
Правознавство
Основи здоров'я
Математика, алгебра, геометрія
Інформатика
Географія
Хімія
Фізика
Біологія
Музичне мистецтво
Образотворче мистецтво
Художня культура
Трудове навчання
Фізична культура
Захист Вітчизни
Шкільна графіка
Шкільному психологу
З теґом:8 клас. Музичне мистецтво