Тема: Інтонація як основа музики. Спільність розмовної і музичної мов (3 клас. Музичне мистецтво)

Тема. Інтонація як основа музики. Спільність розмовної і музичної мов (по­силення і послаблення звучання, чергування сильних і слабких часток, смислові наголоси, паузи). Музичні скоромовки. Інтонація скоромовки. Слова А. Варто, музика С. Прокоф’єва «Базіка» — слухання. Слова Во­лодимира Кленца, музика Василя Поповича «Співучий колобок» — ро­зучування (с. 36-39).

Мета. Встановити спільність та відмінність розмовної та музичної мов; засоба­ми музичного мистецтва показати, як музика відображає внутрішній світ людини, її переживання, емоційний стан; розвивати уміння відчувати емоційний зміст музики, співацькі навички, уяву, фантазію; виховувати врівноважену, повну гармонійного змісту дитину.

Методично-дидактичне забезпечення уроку. Музичний інструмент (за наявності — фортепіано, баян, акордеон), музично-темброві інструменти, програвач, «Хрестоматія» та «Фонохрестоматія» з музики 3 клас.

Усі уроки музичного мистецтва на сайті «Шкільне життя»

Завантажити: Тема: Інтонація як основа музики. Спільність розмовної і музичної мов (3 клас. Музичне мистецтво) (Розмір: 81.4 KB, Завантажень: 340)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*