Тема: Формування у дітей початкових навичок звукового аналізу. Моделювання односкладових слів (1 клас. Навчання грамоти)

Тема. Формування у дітей початкових навичок звукового аналізу. Моделювання односкладових слів. Робота з дитячою книжкою. «Загадки на згадку»

Мета: здійснити перехід від виділення зі слова окремих звуків до повного звукового аналізу невеличких слів; формувати в учнів аналітико-синтетичні вміння; ознайомити з найпростішими жанровими особливостями загадок та їх призначенням; розвивати фонематичний слух, образне, логічне мислення; виховувати кмітливість, спостережливість, інтерес до книги.

Обладнання: зошити в клітинку для графічного зображення звукових схем слів і моделей речень; предметні малюнки; фішки для позначення звуків мовлення; демонстраційне й ін­дивідуальні набірні полотна; комплект книжок «Загадки на згадку» на кожну парту (з навчального комплекту «Читаю сам» для 1 класу, рекомендованого Міністерством освіти і науки України (лист № 1/11-467 від 10.02.2003)).

Усі уроки української мови  на сайті «Шкільне життя»

Завантажити: Тема: Формування у дітей початкових навичок звукового аналізу. Моделювання односкладових слів (1 клас. Навчання грамоти) (Розмір: 15.1 KB, Завантажень: 111)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*