Тема: Фізико-географічне районування (8 клас. Харківщинознавство)

Мета: закріплення знань про систему одиниць фізико-географічного районування, уміння обґрунтовувати їх межі, практичних навичок роботи з відповідними тематичними картами; формування системи знань про географічне положення, межі та розміри, характерні риси природних комплексів і сучасних ландшафтів фізико-географічних країв Харківської області; удосконалення практичних умінь учнів характеризувати взаємозв’язки між компонентами природи.
Обладнання:
– Харківщинознавство: навчальний посібник для учнів 8-9- кл./О.І.Грінченко.-Х:Гімназія, 2011. -448 с.;
– ілюстрації до теми (додаток);
– атлас «Харківщинознавство.8 клас»
– адміністративна карта України.
Тип уроку: комбінований;
Поняття та терміни: фізико – географічний край, фізико – географічні країни.
Очікувані результати
Після цього уроку учні зможуть:
• називати одиниці фізико-географічного районування Харківської області;
• розпізнавати географічне положення, межі природних зон, країв, областей;
• складати характеристику фізико-географічних країв області;
• наводити приклади природоохоронних територій у природних краях регіону.

Завантажити: Тема: Фізико-географічне районування (8 клас. Харківщинознавство) (Розмір: 53.6 KB, Завантажень: 762)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*