Сторінками Євробачення (7 клас. Музичне мистецтво. Нова програма)

Тема. Сторінками Євробачення.

Мета. Ознайомити з історією конкурсу Євробачення, розглянути імена та композиції переможців останніх років, ознайомити з історією участі в конкурсі українських виконавців.

Розвивати вміння учнів уважно слухати естрадні композиції – переможці конкурсу та аналізувати їх, знаходити необхід­ну інформацію про історію та виконавців конкурсу, розвива­ти вміння виконувати пісні під фонограму.

Виховувати ціннісне ставлення до сучасної естрадної пісні, інтерес до вокальної культури естрадних виконавців.

Тип уроку: комбінований, урок поглиблення в тему.

Обладнання: музичний інструмент, програвач, мультимедійна дошка, ілюстрації до музичних творів та пісні або мультимедійна презентація, портрети виконавців естрадної пісні з конкурсу Євробачення.

Основні поняття для засвоєння: сучасна естрадна пісня народів сві­ту, історія конкурсу Євробачення; видатні імена переможців конкурсу, історія участі в конкурсі українських виконавців.

Твори, що вивчаються на уроці:

  • Руслана. «Дикі танці».
  • А.Лорак. «Shady Lady».
  • О.Рибак. «Fairytale».
  • Лорін. «Euphoria».
  • «Троє білих коней» (слова Л. Дербеньова, переклад М. Мигаль, музика Є. Кршштова).

Усі конспекти уроків музичного мистецтва на сайті «Шкільне життя»

Завантажити: Сторінками Євробачення (7 клас. Музичне мистецтво. Нова програма) (Розмір: 19.2 KB, Завантажень: 490)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*