Стабільність екосистем та причини їх порушення (9 клас. Біологія)
Тема: Стабільність екосистем та причини їх порушення
Мета: формувати знання про природні та антропогенні екосистеми та наслідки порушень в екосистемі, стабільність екосистеми; розвивати уміння порівнювати організмові і надорганізмові рівні організації життя; розвивати увагу, самостійність, уміння логічно мислити та узагальнювати; виховувати формування матеріалістичних поглядів на еволюцію органічного світу планети.
Державні вимоги щодо рівня загальноосвітньої підготовки учнів:
Учень/учениця:
називає:
– екологічні фактори;
наводить приклади:
– угруповань, екосистем;
– пристосованості організмів до умов середовища;
– ланцюгів живлення;
характеризує:
– структуру і функціонування екосистем;
– взаємодію організмів в екосистемах;
– ланцюги живлення;
– правило екологічної піраміди;
пояснює:
– зв’язки між організмами в екосистемі;
– роль продуцентів, консументів, редуцентів у штучних і природних екосистемах;
– значення колообігу речовин у збереженні екосистем;
порівнює:
– природні та штучні екосистеми;
застосовує знання:
робить висновок:
– про цілісність і саморегуляцію живих систем;
Обладнання і матеріали: опорні конспекти, таблиці «Біогеоценоз водойми», «Сукцесія», карта світу.
Тип уроку: комбінований
Завантажити: Стабільність екосистем та причини їх порушення (9 клас. Біологія) (Розмір: 16.7 KB, Завантажень: 420)