Ссавці. Визначальні ознаки будови, біологічні особливості. Лабораторне дослідження. Зуби ссавців (7 клас. Біологія)
Тема: Ссавці. Визначальні ознаки будови, біологічні особливості. Лабораторне дослідження. Зуби ссавців
Мета: Почати формувати знання учнів про найвищий за організацією клас хордових тварин – ссавців; ознайомити із загальною характеристикою будови тіла цих тварин; дати поняття “ссавці”; визначити ускладнення систем органів у порівнянні з іншими класами хордових тварин; розвивати уміння порівнювати зовнішню і внутрішню будову ссавців з птахами; уміння спостерігати, аналізувати та робити висновки; виховувати бережливе ставлення до ссавців України і тих, які живуть поруч із житлом людини; сприяти екологічному вихованню і природо дослідницькій роботі.
Обладнання і матеріали: таблиці «Зовнішня будова ссавців», «Внутрішня бідова ссавців», зображення тварин
Базові поняття і терміни: ссавці, диференційовані зуби, альвеоли, слухові кісточки, ехолокація.
Державні вимоги щодо рівня загальноосвітньої підготовки учнів:
Називає:
– середовища існування тварин;
– визначальні ознаки будови, які відрізняють тварин зазначених груп серед інших;
Наводить приклади:
– тварин, які належать до зазначених груп;
– видів тварин, поширених в Україні та своїй місцевості;
Розпізнає:
– тварин на зображеннях, у колекціях;
Характеризує:
– визначальні особливості способу життя, розмноження і розвитку тварин зазначених груп;
– особливості будови тварин, зумовлені пристосуванням до життя на суходолі;
– пристосування тварин до польоту;
– пристосування тварин до життя у воді;
Визначає:
– риси пристосованості тварин до середовища існування;
Робить висновок:
– особливості будови організму тварин – результат пристосування до умов середовища існування.
Тип уроку: Засвоєння нових знань
Завантажити: Ссавці. Визначальні ознаки будови, біологічні особливості. Лабораторне дослідження. Зуби ссавців (7 клас. Біологія) (Розмір: 217.7 KB, Завантажень: 167)