Як розмножуються рослини? (3 клас. Природознавство)
Як рослини пристосувалися до різних природних умов?
Мета: формувати в учнів елементарні поняття про окремі ознаки пристосування рослин до спеки, нестачі вологи, світла, надміру вологи; вміння розрізняти ознаки пристосування окремих рослин до різних умов життя; виховувати спостережливість, допитливість.
Підручник: Грущинська I.В. Природознавство. 3 клас, — К.: Освіта, 2013. — 176 с.
Усі конспекти уроків природознавства на сайті «Шкільне життя»
Хід уроку.
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
1. Фронтальне опитування
— Що називають середовищем існування організмів?
— Які умови необхідні для існування рослин?
— Поміркуйте: чому підсніжники й проліски зацвітають у лісах до розпускання листя на деревах?
— Які рослини у місцевості, де ви живете, люблять світло, а які можуть рости в затінку?
— Які теплолюбні рослини ви знаєте? Чи їх вирощують у тій місцевості, де ви живете? Наведіть приклади.